اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140360005

نگارش بهتر یک خبر را بدانید

نظر مصرف کنندگان محصول را در خبر وارد کنید

کد: 13950706140360005

https://goo.gl/osL2Vw

، تهران , (اخبار رسمی): در تهیه خبر خود نظر مصرف کنندگان در مورد محصول تازه خود را نیز وارد کنید و این نظرها را در کنار نظر مدیران شرکت و اهداف آنها از ارایه محصول قرار دهید . این کار نشان می دهد نظر مصرف کنندگان برای شرکت شما اهمیت دارد .

نظر مصرف کنندگان محصول را در خبر وارد کنید

اگر جایزه یا نشان افتخاری دریافت کرده اید در خبر به آن اشاره و تغییراتی که در سیاست های خود بعد از دریافت این جایزه ایجاد کرده اید را بیان کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، هنگام تهیه خبر  در مورد یک محصول خاص بهتر است دیدگاه مصرف کنندگانی که از آن محصول استفاده کرده اند را هم در خبر وارد کنید. این کار نشان می دهد شما به نظر مصرف کنندگان توجه می کنید و انتقادهای آنها در اصلاحات آتی محصولات  لحاظ می شود.

وارد کردن نظر مصرف کنندگان در خبر باید تنها در مورد ویژگی خاصی باشد که محصول شما را از دیگر محصولات بازار متمایز می کند. البته قبل از اینکه این دیدگاه ها را مطرح کنید بهتر است گزارشی در مورد ویژگی های خاص محصول خود بدهید . این کار سبب می شود تا فردی که خبر شما را می خواند در ابتدا یک آشنایی کلی در مورد محصولتان بدست آورد و سپس نظر دیگر مصرف کنندگان را بداند.

در نظر داشته باشید زمانی که می گویید محصول شما بهترین محصول در بازار است باید  مدارکی برای اثبات این نظریه ارایه کنید و از اعداد و ارقام برای اثبات ادعای خود بهره ببرید در غیر این صورت حرف شما نمی تواند  مورد استناد باشد .

اگر به دلیل تولید این محصول خاص جایزه یا نشان افتخاری دریافت کرده اید حتما در خبر به آن اشاره و ذکر کنید به دلیل کدام ویژگی محصولتان موفق به دریافت این جایزه یا تقدیر نامه  شده اید. از طرف دیگر در چند جمله کوتاه توضیح دهید که بعد از دریافت این نشان افتخار یا جایزه چه سیاست های تازه ای اتخاذ کرده اید و چه تغییراتی در فعالیت های شرکت شما ایجاد شده است .

به این نکته توجه کنید که شرکت های بزرگ همیشه در رسانه ها حضور دارند و شما باید با یک بهانه خوب اخبارتان را تهیه کنید تا رسانه ها هم از خبر شما استقبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها