اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140416297

در راستای ارتقاء سطح مشتری مداری

وبسایت اینترنتی شرکت نخستین ثبت رونمایی شد

کد: 13950706140416297

https://goo.gl/sTW8hs

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل نخستین ثبت خبر از به رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از شهریور 1395 داد.

وبسایت اینترنتی شرکت نخستین ثبت رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی نخستین ثبت، وبسایت این شرکت فعال در ثبت شرکت و امورات ثبتی و حقوقی از تاریخ شهریور 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی  در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های امکان ثبت بین الملل و همکاری با شرکای خارجی قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل مشاوره آنلاین و پرسش و پاسخ در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

حمیدرضا کرمی مدیرعامل نخستین ثبت ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و متقاضیانثبت شرکت داخلی و خارجی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت که امیدواریم بتوانیم به رونمایی از وبسایت  کلیه امورات ثبتی را برای متقاضیان تسهیل کنیم.

وی همچنین  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال بهره گیری از تکنولوژی های روز و استفاده بهتر از فناوری اینترنت در جهت تسهیل روند اداری برای متقاضیان هستیم هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت نخستین ثبت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی نخستین ثبت

موسسه ثبتی نخستین فعالیت خود را از سال 1390 با هدف مشاور تخصصی حقوقی در زمینه ثبت و تغییرات شرکتها، ثبت علائم تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها آغاز نموده و از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان و وکلای خود توانسته است بیش از 10000 پرونده موفق به ثبت برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]