اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215926297

وبسایت ثبت پاسارگاد آغاز به کار کرد

کد: 13951018215926297

https://goo.gl/KtMrt6

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت شرکت ثبت پاسارگاد فعال در ثبت شرکت از تاریخ دی ماه 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی در دسترس قرار گرفته است.

وبسایت ثبت پاسارگاد آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی ثبت پاسارگاد وابسته به موسسه حقوقی ثبت نخستین، این وبسایت از آدرس https://www.pasargadcr.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های ثبت تخصصی شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل فرم های آماده آنلاین جهت ارزیابی قبل از اقدام در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

حمیدرضا کرمی مدیرعامل ثبت پاسارگاد ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و تمام افرادی که می‌خواهند شرکت تازه ای به ثبت برسانند و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: مفتخریم تا خدمت هموطنان عزیز اعلام کنیم که وبسایت ثبت شرکت پاسارگاد وابسته به موسسه حقوقی نخستین ثبت با هدف تمرکز بر روی ثبت تخصصی شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص هم اکنون راه اندازی شده و آماده بهره برداری است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال راه اندازی وبسایت‌های تخصصی در تمام حوزه های ثبتی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی نخستین ثبت

موسسه ثبتی نخستین فعالیت خود را از سال 1390 با هدف مشاور تخصصی حقوقی در زمینه ثبت و تغییرات شرکتها، ثبت علائم تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها آغاز نموده و از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان و وکلای خود توانسته است بیش از 10000 پرونده موفق به ثبت برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]