اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951030223076297

جشنواره عیدانه ثبت شرکت 1396 برگزار می‌شود

کد: 13951030223076297

https://goo.gl/Bt4RLZ

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات شرکت «نخستین ثبت» با عنوان عیدانه به مناسبت نزدیک شدن به انتهای سال 1395 و آغاز سال نو شمسی از ابتدای بهمن 1395 به مدت 60 روز برگزار می‌شود.

جشنواره عیدانه ثبت شرکت 1396 برگزار می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نخستین ثبت، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تنها با 799 هزار تومان ثبت شرکت کرده و علاوه بر آن یک پکیج پیاده سازی وبسایت شرکت تازه تاسیس خود را به ارزش واقعی 10 میلیون ریال به رایگان دریافت کنند.

حمیدرضا کرمی مدیرعامل شرکت نخستین ثبت، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

کرمی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: در این طرح مشتریان تنها با 799 هزارتومان می توانند شرکت مورد نر خود را ثبت کرده و علاوه بر آن یک وبسایت برای طراحی قابل قبول به علاوه ایمیل سازمانی و دامنه ملی به مدت یک سال از ما دریافت کنند.

وی ادامه داد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های شرکت نخستین ثبت در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات بوده،بهبود خدمات دهی مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارآمد است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت نخستین ثبت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی نخستین ثبت

موسسه ثبتی نخستین فعالیت خود را از سال 1390 با هدف مشاور تخصصی حقوقی در زمینه ثبت و تغییرات شرکتها، ثبت علائم تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها آغاز نموده و از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان و وکلای خود توانسته است بیش از 10000 پرونده موفق به ثبت برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]