اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215946297

«ثبت نخستین»، سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

کد: 13951018215946297

https://goo.gl/d9R7qI

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل ثبت نخستین، از به روز رسانی سایت اینترنتی این مجموعه از دی ماه 1395 خبر داد.

ثبت نخستین سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

به گزارش روابط عمومی موسسه حقوقی ثبت نخستین، وبسایت این شرکت فعال در ثبت شرکت از تاریخ دی ماه 1395 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://www.nokhostinsabt.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.
در بروزرسانی تازه وبسایت شرکت بخش های فرم های ارزیابی رایگان جهت بررسی نام های شرکت پیش از اقدام برای ثبت شرکت و اطلاع از هزینه های تقریبی تا اتمام کار به فهرست وبسایت اضافه و شماره تماس مستقیم مشاوران و کارشناسان ثبتی برای مخاطبان میسر شده است.
حمیدرضا کرمی مدیرعامل ثبت نخستین ضمن ابراز امیدواری کرد به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و افرادی که نیاز دارند تا قبل از ثبت شرکتشان از هزینه های تقریبی اطلاع یابند و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی، اظهار داشت: با امکانات جدیدی که در وبسایت نخستین ثبت قرار داده شده ، افراد می توانند پیش از ثبت هر نوع شرکتی از قبیل ثبت شرکت مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص و .... فرم مربوط به آن را تکمیل نمایند و سپس نام های مورد نظرشان را در فرم مربوطه وارد نمایند، سپس با اندکی انتظار، کارشناسان نخستین ثبت با ایشان تماس گرفته و مشاوره های لازم و قیمت تقریبی ثبت شرکت را خدمتشان اعلام می دارند
وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال طراحی اینفوگرافیک های در راستای ثبت انواع شرکت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی نخستین ثبت

موسسه ثبتی نخستین فعالیت خود را از سال 1390 با هدف مشاور تخصصی حقوقی در زمینه ثبت و تغییرات شرکتها، ثبت علائم تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها آغاز نموده و از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان و وکلای خود توانسته است بیش از 10000 پرونده موفق به ثبت برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]