اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140440005

اصول نگارش خبر

فایل های صوتی و تصویری را وارد خبر کنید

کد: 13950706140440005

https://goo.gl/jDiIcX

، تهران , (اخبار رسمی): زمانی که خبر خود را از طریق وب سایت ها و وب لاگ ها منتشر می کنید، بهتر است عکس یا فایل صوتی- تصویری هم به آن اضافه کنید . این کار می تواند کیفیت اطلاع رسانی در مورد محصول شما را بیشتر کند. استفاده از این امکانات جذابیت خبری بیشتری دارد.

فایل های صوتی و تصویری را وارد خبر کنید

خبرهایی که روی وب سایت ها قرار می دهید همان ویژگی های خبرهای ارسالی به رسانه های چاپی را دارد

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی،  بخش زیادی از اخباری که تهیه می کنید  در رسانه های دیجیتالی منتشر می شود بنابراین  بهتر است از عکس یا فایل های صوتی و تصویری  در انتقال بهتر هدف خود استفاده کنید . اگر شما خبرتان را  روی وب سایت ها و وبلاگ ها قرار می دهید بهتر است از عکس و فایل صوتی و فایل تصویری برای ارایه اطلاعات  کامل تر استفاده کنید .

این کار فرآیند اطلاع رسانی را تکمیل می کند و شما را سریعتر به هدفتان که معرفی بهتر محصول یا شرکت  است  می رساند . ولی خبری که تهیه می کنید همان ویژگی های خبری ذکر شده را باید داشته باشد و مهمترین مساله هم کوتاه بودن خبر است .

مثلا اگر خبر از عرضه محصولی تازه می دهید عکسی مناسب از محصول را روی وب سایت قرار دهید و اگر خبر شما در مورد استخدام یک نیروی تازه یا تغییر نظام مدیریتی است بهتر است عکسی از نیروهای تازه را در خبر وارد کنید . شما می توانید فایل صوتی را هم ضمیمه خبر کنید .

این فایل صوتی می تواند شامل مصاحبه ای با  مدیران شرکت باشد یا نظر مصرف کنندگان محصول تازه یا شرکت کنندگان در رویداد مد نظر شما باشد . شما می توانید از فایل های صوتی- تصویری هم استفاده کنید  که این کار باعث می شود تا اطلاعات کامل تر و بهتری در اختیار مخاطب قرار گیرد.

دنیای اینترنت به شما امکان می دهد تا خبر خود را بهتر ارایه دهید و اطلاعات کامل تری را در یک فایل صوتی-تصویری کوتاه وارد کنید. بنابراین از این فرصت استفاده کنید  ولی استفاده بیش از حد از فایل های صوتی و تصویری نادرست است . در نظر داشته باشید در خبرتان یا یک فایل صوتی باشد یا یک فایل ویدیویی یا اینکه یک عکس از محصول و در هیچ خبری هر سه را قرار ندهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی