اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140495517

نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران:

دریافت حق سرویس در رستوران، رقابتی نیست

کد: 13950706140495517

https://goo.gl/5KXFHc

، تهران , (اخبار رسمی): در نظام رقابتی کشور با توجه با روند رو به رشد تعداد رستوران ها ، دریافت حق سرویس باعث کاهش مشتری شده و معنایی ندارد.

دریافت حق سرویس در رستوران، رقابتی نیست

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، جلال الدین محمدشکریه نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: در نظام رقابتی کشور با توجه با روند رو به رشد تعداد رستوران ها ، دریافت حق سرویس باعث کاهش مشتری  شده و معنایی ندارد.

وی افزود:  با توجه به افزایش تعداد رستوران ها که اکنون نیز روند رو به رشد دارند، برای جذب مشتری باید فضای رقابتی ایجاد شود که در این خصوص قیمت پایین و کیفت بالا می تواند فروش و درآمد بیشتری را به همراه داشته باشد..

وی تصریح کرد: دریافت حق سرویس به دلیل اینکه در قانون نظام صنفی نیامده است، تخلف محسوب می شود و واحدهای صنفی که این مبالغ را دریافت کنند، جریمه خواهند شد.

شکریه افزود: به دلیل رکود بازار و تعدد رستوران ها و فست فودها تعداد واحدهایی که اقدام به دریافت حق سرویس می‌کنند، کم است و بیشتر مشمول مراکز استان ها و شهرهای بزرگ کشور می شود اما در شهرهای کوچک چنین مسئله ای وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]