اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140836024

انتصاب در سازمان صدا و سیما

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد

کد: 13950706140836024

https://goo.gl/iC68TH

، تهران , (اخبار رسمی): محمدرضا چپریان به عنوان دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجید آخوندی، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، در حکمی محمدرضا چپریان را به عنوان دبیر این ستاد منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است.

جناب آقای محمدرضا چپریان

با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی در سازماندهی، برنامه ریزی و اجرای وظایف قانونی سازمان صدا و سیما در تبلیغات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می شوید.

امید است با عنایت به وظایف قانونی سازمان صدا و سیما و در چارچوب سیاست های مصوب و با جلب همکاری کلیه دست اندرکاران رسانه ملی در امر تبلیغات انتخاباتی در انجام وظایف محوله موفق باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها