اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141845567

برای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهانی، مالزی

برخواه:8 وزنه برداربه رقابتهای جهانی اعزام می شوند

کد: 13950707141845567

https://goo.gl/K6Rs0j

، تهران , (اخبار رسمی): محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان اسامی 8 وزنه بردار اصلی و 2 وزنه بردار جایگزین را برای مسابقات قهرمانی سال 2016 نوجوانان جهان در پنانگ مالزی مشخص کرد.

برخواه:8 وزنه برداربه رقابتهای جهانی اعزام می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در خصوص اعلام 8 وزنه بردار اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان تصریح کرد: با برنامه ریزی اکبرخورشیدی و علی امینی فر مربیان تیم ملی با 10 وزنه بردار در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت می کند.برهمین اساس لیست اسامی 8 وزنه بردار اصلی و بعلاوه 2 وزنه بردار جایگزین را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان با اعلام لیست نفرات حاضر در مسابقات جهانی گفت:تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران با 8 وزنه بردار در رقابتهای قهرمانی جهان حاضر می شود که در میان نیز مهدی پاپی و امیر رضا عسگری دون نفرات جایگزین هستند.

برخواه در خصوص برگزاری رقابتهای  ششمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان تاکید کرد: از روز شنبه 22اکتبر، یکم آبان درگروه A از ساعت 14 به وقت محلی و 9:30 صبح به وقت تهران با رقابت اسحاق ذعاب و حسین سلطانی دو وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم آغاز می گردد.

تقی آقازاده و احمد احمد نژاد وزنه برداران دسته 77 کیلوگرم نیز یکشنبه 23اکتبر، 2آبان درگروهA از ساعت16:30 به وقت محلی و 12ظهر به وقت تهران به روی تخته خواهند رفت.

محمد موئدی دردسته 85 کیلوگرم روز دوشنبه 24اکتبر، 3آبان درگروه A از ساعت 14 به وقت محلی و 9:30 صبح به وقت تهران با حریفان خود رقابت می کند.

علیرضا لطفی در دسته 94 کیلوگرم، سه شنبه 25اکتبر4آبان درگروه A از ساعت 10 به وقت محلی و 5:30 صبح به وقت تهران به روی تخته می رود.

همچنین در آخرین روز سه شنبه 25اکتبر، 4آبان رقابتهای دسته 94+ کیلوگرم با حضور محمدرضا روشنی و علی داودی هم درگروه A از ساعت 15 به وقت محلی و 10:30به وقت تهران انجام می شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در پایان اردوهای یکسال اخیر ملی پوشان این رده سنی را این گونه ارزیابی کرد: یکسال اخیر 35 وزنه بردار نوجوانان را به اردو دعوت کردیم. تمرینات مداوم و مستمر تیم ملی پس از ماه مبارک رمضان استارت خورد. به دلیل نزدیکی مسابقات جهانی و آسیایی رده سنی نوجوانان نفرات حاضر در اردو تمرینات سخت و فشرده را در این مدت تحمل کردند که در طول یک هفته 13 جلسه تمرین سنگین داشتیم.

لازم به ذکر است؛ روز27 مهر جلسه هیات اجرایی و 28 مهر کنگره فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش