اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142576101

سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر معاصر

کد: 13950707142576101

https://goo.gl/dc8vr5

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر در ادامه نمایشگاه نقاشان معاصر همدان در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر معاصر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های هنر معاصر، جغرافیا است. جغرافیای زیستی هنرمند این امکان را به او می‌دهد که چگونه بنگرد و چگونه بنماید. هنرمند امروز توانسته با اتکا بر تمامی داشته‌های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی خود که استوار بر اتمسفر زندگی‌اش است، تعریف تازه‌تری از هنر ارائه کند که بی شک تاثیرات آن در دهه‌های اخیر در تاریخ هنر ایران نمود پیدا کرده و به زبانی مستقل در جهان هنر رسیده است.
 
سومین نشست بررسی جغرافیا و هنر معاصر همراه با نقد آثار هنرمندان معاصر همدان با حضور بهنام کامرانی (هنرمند معاصر و منتقد هنر)، ناصر پلنگی (هنرمند معاصر) و سعید دولتی (نقاش و نمایشگاه گردان این نمایشگاه) روز شنبه 10 مهر از ساعت 17 تا 19 در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.
 
نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر همدان، پنجمین رویدادی است که با هدف بررسی گستره جغرافیایی هنر معاصر و ایجاد فضای تعامل بین هنرمندان خارج از مرکز و هنرمندان شهر تهران، در نگارخانه لاله برگزار شده و تا 13 مهر ماه دایر خواهد بود.
 
پیش از این نیز آثار هنرمندان تبریز، مشهد، رشت و زنجان به نمایش در آمده است و این رویداد هر سال یک بار، هنر معاصر یکی از استان‌های کشور را ارائه و بررسی می‌کند.
 
حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان آزاد است.
 
نگارخانه لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله واقع است و شماره  تلفن 88960492 آماده پاسخگویی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه