اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142606101

فرهنگسرای فردوس میزبان محفل ادبی «شاعرانه»

کد: 13950707142606101

https://goo.gl/7n6K0F

، تهران , (اخبار رسمی): محفل ادبی شاعرانه به منظور نقد و بررسی اشعار شاعران جوان شنبه 10 مهرماه ساعت 18 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

فرهنگسرای فردوس میزبان محفل ادبی «شعرانه»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فرهنگ‌سرای فردوس، محفل ادبی شاعرانه به منظور نقد و بررسی اشعار شاعران و ترانه‌ سرایان جوان با حضور صابر قدیمی شاعر و طنزپرداز و علیرضا آذر شاعر و منتقد ادبی برگزار می‌شود.

سلسله محافل ادبی شاعرانه با هدف شکوفایی و بسترسازی مناسب برای استعدادهای ادبی با حضور شاعران و ترانه‌سرایان جوان اجرا می‌شود و هر نشست با برنامه‌هایی همچون شعر و  ترانه خوانی، نقد و بررسی برخی از اشعار و ترانه‌ها، سخنرانی میهمانان و کارشناسان ادبی همراه است.

خاطرنشان می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب