اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142676024

رییس سازمان انرژی اتمی مهمان برنامه دست خط

کد: 13950707142676024

https://goo.gl/qS5shv

، تهران , (اخبار رسمی): علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی مهمان دومین قسمت از برنامه تلویزیونی "دست خط" می شود که پنج شنبه 8 مهر ساعت 19 از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.

رییس سازمان انرژی اتمی مهمان برنامه دست خط

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دکتر صالحی در این برنامه از پشت صحنه ها و ناگفته های مذاکرات هسته ای، گفت و گو های دوجانبه و مطرح شده با مونیز، طراحی خاص امریکایی ها برای مذاکرات و هم چنین آخرین دست آوردها در برنامه های فناوری هسته ای سخن خواهد گفت.

هم چنین در این برنامه خانم راد همسر و دکتر جواد صالحی برادر دکتر صالحی ناگفته هایی از زندگی شخصی رئیس سازمان انرژی اتمی ارائه خواهند کرد.

در آیتمی از برنامه نیز دوربین «دست خط» به منطقه ای از سیستان و بلوچستان سفر می‌کند تا تصاویری از زندگی مردم محروم آن را منطقه را به تصویر بکشد.

«دست خط» از این پس هر هفته پنج شنبه ها ساعت 19 از شبکه 5 سیما و با اجرای محمد حسین رنجبران بر روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن در دو نوبت است که  تکرار اول جمعه ساعت 9 صبح وتکرار دوم یک شنبه ساعت 30 دقیقه ی بامداد خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها