اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143656319

چگونه بهترین نرم افزارحسابداری را بیابیم

کد: 13950709143656319

https://goo.gl/9IHkh8

، تبریز , (اخبار رسمی): پروسه پیدا کردن نرم افزار حسابداری، کاری بسیار سخت بوده به خصوص زمانی که شرکتهای ارائه دهنده چنین نرم افزارهایی روز به روز افزایش پیدا کرده و هر کدام نیز مدعی ارائه خدمات در سطح عالی هستند..

بهترین نرم‌افزار حسابداری: توسعه نقشه‌راه و مسیر خود

در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری بسیار مهم است که هزینه مازاد انجام ندهید چون هرگز نخواهید توانست از آنچه سرمایه‌گذاری کرده‌اید استفاده کامل را ببرید.

دراین مقاله برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری راه کارهایی ارائه شده است، که کمک می کند ، نرم افزار متناسب با کسب و کار و اهداف خود را انتخاب نمایند.

بهترین نرم‌افزار حسابداری: توسعه نقشه‌راه و مسیر خود
اگر قبلا تمام بازار را گشته‌اید و صرفا بخاطر اینکه گزینه‌های انتخابی بیش از اندازه‌ بوده، قید خرید بهترین نرم افزار حسابداری را زده‌اید، خبری بدی برایتان دارم: تعداد گزینه‌ها انتخابی هنوز کم نشده. خبر خوب اینکه مجبور نیستید برای انتخاب نرم افزار مورد نظرنتان کل بازار را زیر و رو کنید. بجای آن، یک نقشه راه بر اساس نیازهای امروزتان، نیازهای فردا و میزان ارزش مورد انتظار آتی از راه‌حل نرم افزار، طراحی نمایید. با در دست داشتن این اطلاعات می توانید نقشه‌راه مناسبی برای تعیین بهترین نرم افزار حسابداری طراحی کنید. 
شروع پروسه پیدا کردن بهترین نرم‌افزار حسابدری 
در حین تهیه فهرست نرم‌افزار حسابداری‌اتان در مورد بهترین نرم افزار حسابداری تفکر  کلی و فراگیر داشته باشید. اولا در واقع دو نوع راه‌حل اصلی حسابداری وجود دارد: راه‌حل‌های فراگیر و راه‌حل‌هایی که مختص یک صنعت هستند. قبل از آنکه بطور اتوماتیک فرض را بر این بگذارید که راه‌حل اختصاصی می تواند برای شما بهترین نرم افزار حسابداری باشد، به یاد داشته باشید که یک راه‌حل سفارشی‌شده گران‌تر بوده و پشتیبانی مداوم نیز عموما بالاتر از متوسط استاندارد در راه‌حل‌های فراگیر خواهد بود. بلی، ایرادی ندارد از گزارش‌های سفارشی‌شده با تمام اصطلاحات فنی صنعت‌اتان که در آن است برخوردار شوید، اما با تنظیمات کمی در راه‌حل فراگیر می توان به همان نتیجه دست یافت. 
راه‌حل فراگیر می‌تواند بهترین نرم‌افزار حسابداری باشد، و به شما امکان خواهد داد در ابتدای کار پول کمی خرج کنید، اما عموما امکانات افزوده را عرضه می کند که امکان بسط و گسترش این امکانات را با رشد نیازهایتان فراهم می نماید. همچنین به خاطر داشته باشید که راه‌حل فراگیر احتمال پشتیبانی بیشتری از سوی تیم پشتیبانی محلی‌اتان دارد و اگر  دارای یک تیم آی‌تی داخلی برای پشتیبانی از تمام اپلیکیشن‌ها و راه‌حل‌های نرم افزاری نباشید، قبل از انتخابتان مجبور خواهید بود به مدت طولانی در مورد انتخابتان فکر کنید. پشتیبانی محلی شما خدمات مشاوره قابل سفارشی‌سازی نیز عرضه خواهد کرد که به شما در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری و سازگاری با محیط شما یاری خواهد رساند. 
از نرم افزار حسابداری‌اتان چه می خواهید؟
حال که دانستید در زمان انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری چه انتظاری از راه‌حل‌های فراگیر و راه‌حل‌های خاص صنعت داشته باشید، نیازهایتان را بدقت بررسی کنید. اولا اندازه کسب و کارتان چه میزان است؟ اگر سالیانه کمتر از 500000 فروش داشته باشید، نیازهای شما با نیازهای با نیازهای کسب و کاری که 10 میلیارد فروش دارد بسیار متفاوت خواهد بود. در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری بسیار مهم است که هزینه مازاد انجام ندهید چون هرگز نخواهید توانست از آنچه سرمایه‌گذاری کرده‌اید استفاده کامل را ببرید. 
ثانیا صنعتی را در آن فعالیت می کنید مورد بررسی قرار دهید. اگر نمی خواهید در راه‌حل نرم افزار حسابداری ERP خاص صنعت سرمایه‌گذاری کنید، به شرکت‌هایی که درجه ممتازی در بخش بازار شما دارند نگاه کرده و ببینید چه کار می کنند. نرم افزاری که انتخاب کرده‌اند چیست و آیا برایشان کار می کند یا مشکلاتی در درون صنعت برایشان ایجاد کرده است؟ سعی کنید نرم افزارهای کسب و کار ویژه کسب و کارهای کوچک را نیز امتحان بکنید. 
تصمیم گیری
نهایتا بهنگام انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای محیط‌اتان، منابع مالی‌اتان را هم بایستی مد نظرداشته باشید. شاید بخواهید از راه‌حل میزبانی‌شده استفاده کنید، چون شاید به برخی از مولفه‌هایی که توسط فروشنده عرضه می شوند نیاز دارید، اما نه ازپس هزینه‌های آن برمی‌آیید و نه نیازی به کل پلتفرم دارید. آپشن‌هایی که طریق عرضه میزبانی‌شده در اختیار شماقرار می گیرد بسیار وسیع است، اما قبل از قبل از تحقیق کامل، این مسیر را بعنوان بهترین مسیرتلقی نکنید. 
مانند هر تصمیم تجاری دیگر بایستی قبل از تصمیم‌گیری در مورد بهترین نرم افزار حسابداری تکالیفتان را بخوبی انجام دهید. در طی این فرایند، ایجاد یک نقشه راه برای تعیین بهترین مقصد نتایج شگفت آوری در پروسه تصمیم‌گیری ببار خواهد آورد. در طول مسیر تصمیم‌گیری با در نظر گرفتن بی‌وقفه مقصد مورد نظر و توجه به جزئیات طول مسیر مطمئنا بهترین نرم افزار حسابداری را برای کسب و کارتان انتخاب خواهید کرد.

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده ، مشاوره خرید نرم افزار حسابداری و مجری پیاده سازی سیستم های حسابداری

تلفن: 09146622440

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده خدمات پژوهشی برای دانشجویان و اساتید در رشته های حسابداری، مالی و حسابرسی ارائه می کند همچنین برای شرکتها و کسب و کارهای تجاری راهکارهای حسابداری نظیر پیاده سازی سیستم های حسابداری و نصب و پشتیبانی نرم افزار حسابداری و مشاوره در زمینه خرید نرم افزار مناسب شرکت ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان