اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168756319

نرم افزار حسابداری آنلاین جانشین نرم افزارهای سنتی

کد: 13950804168756319

https://goo.gl/QC1SMT

، تبریز , (اخبار رسمی): نرم افزارهای سنتی با هزینه های سربار بالایی برخوردار هستند و در شرایط بد اقتصادی و در هنگام بستن محل کسب و کار عملا هیچ ارزش مادی مناسبی برای کارفرما ندارد اما عرضه نرم افزارهای حسابداری تحت وب، همه هزینه های جانبی را از سوی خود متحمل می شود.

نرم افزارهای حسابداری تحت وب و آنلاین

اگر هنوز تمایل به فعالیت در قالب سیستم سنتی‌ در مجموعه خود هستید، طبیعتا با مشکلات عدیده‌ای روبرو می شوید اما حسابداری آنلاین می تواند به شما برای حل این مشکلات کمک کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده، حافظه ابری یا تحت وب به شما این امکان را می دهد تا از طریق هر کامپیوتری این توانایی را داشته باشید تا به داده‌ها دسترسی پیدا کنید و برنامه‌های کاربردی کامپیوتر شخصی خود را اجرا کنید.

اینکار نه تنها در محیط کار سودمند خواهد بود، بلکه در امر مدیریت مالی و حسابداری روزمره نیز طرفداران بیشماری را پیدا می کند ؛ مشتریان شما از طریق حافظه ابری و تحت وب خواهند توانست به اطلاعات مالی خود دسترسی یابند و نیز مدیریت و کنترل بهتری بر امور مالی شرکتتان اعمال خواهید کرد.

مزایای حسابداری تحت وب

با توجه به اینکه حسابداری آنلاین و تحت وب به روش جدیدی برای مدیریت اموری مالی‌ مبدل خواهد شد، مزایای زیادی در آن وجود دارد که بایستی از آن اطلاع کافی را بدست آورد.

یکی از مزایای حسابداری آنلاین، هزینه سربار پایینی دارد زیرا فروشنده تمام به‌روزرسانی‌ها و تعمیر و نگهداری‌ها را انجام می دهد. این بدان معناست که شما دیگر نیازی نیست شب‌ها به‌مدت زیاد وقت خود را صرف به‌روز‌رسانی داده های حسابداری شرکت کنید؛ همچنین با نرم افزار حسابداری تحت وب شما می توانید در هر جا و هر زمانی در محیطی بی نهایت ایمن به داده‌هایتان دسترسی داشته باشید.

در عین حال شما این توانایی را پیدا می کنید که از امکانات ترمیم و بازیابی و پشتیبان‌گیری بهره‌مند شوید و ازحیث مفقود شدن داده‌ها و یا دسترسی غیرمجاز شخص ثالث دیگر نگرانی نداشته باشید. اسقرار سریع نیز از مزایای سیستم های تحت وب است؛ بدین طریق شما می توانید در عرض چند ماه کارتان را شروع کنید و نیازی به انتظار بالغ بر یک‌سال نخواهد بود. سیستم های آنلاین می تواند اینکار و کارهای بسیار دیگری از طریق سازگاری با نیازهای کاری شما انجام دهد.

نقاط ضعف سیستم‌های حسابداری سنتی

یکی از نقاط ضعف بسیار دلسردکننده سیستم حسابداری سنتی در مقایسه با حسابداری تحت وب، سرعت آن است. زمانی که داده‌هایتان را وارد می کنید، این فرآیند یکبار انجام می شود و تمام ورودی ها ذخیره می شود، اما تا مدتی از سود و پیشرفت کسب و کارتان خبری نیست. یکی دیگر از ضعف‌ها این است که اعداد و ارقام شما بدلیل وجود فاکتور خطای انسانی، ممکن است از آن میزان دقتی که تصور می کنید، برخوردار نباشد؛ در اینصورت حتی ممکن است، زمان زیادی را برای تصحیح اشتباهات صرف کنید. در کار با سیستم حسابداری سنتی نه تنها درباره خطاهای احتمالی، بلکه در مورد پشتیبان‌گیری مناسب داده‌هایتان نگرانی خواهید داشت. متاسفانه ریسک از دست دادن داده‌ها بسیار بالاست.

حسابداری تحت وب چگونه می تواند به شما در حل مشکلات سنتی کمک کند

حسابداری تحت وب، امکانات زیادی برای عرضه به کسب و کار شما دارند. اگر هنوز تمایل به فعالیت در قالب سیستم سنتی‌ در مجموعه خود هستید، طبیعتا با مشکلات عدیده‌ای روبرو می شوید اما حسابداری آنلاین می تواند به شما برای حل این مشکلات کمک کند.

اگر درباره هزینه انتقال به حسابداری تحت وب نگران هستید، خوب است بدانید که هزینه آن طی بازه چهار سال، معمولا 50درصد کمتر از نرم افزارهای رومیزی است. حسابداری تحت وب همچنین می تواند این اطمینان را ایجاد کند که به مدد پشتیبان‌گیری از داده‌ها به‌صورت ثانیه‌ای، هیچ داده‌ای را از دست نخواهید داد. اگر کامپیوترتان وسط کار قطع شود، می توانید از طریق کامپیوتر دیگری بدون هیچ مشکلی کار را از سر بگیرید. برای اطمینان از دقت محاسبات، داده‌هایتان را بر روی صفحه گسترده آپلود خواهید کرد و بدین طریق پردازش به‌مراتب آسانتر خواهد شد.

حسابداری تحت وب در حال مبدل شدن به یکی از پرطرفدارترین روشها برای مدیریت امور مالی است، چون ضمن دارا بودن از امنیت بالا، دسترسی به آن نیز آسانتر است و امروزه بیش از هر زمان دیگری این نوع حسابداری در دسترس قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده خدمات پژوهشی برای دانشجویان و اساتید در رشته های حسابداری، مالی و حسابرسی ارائه می کند همچنین برای شرکتها و کسب و کارهای تجاری راهکارهای حسابداری نظیر پیاده سازی سیستم های حسابداری و نصب و پشتیبانی نرم افزار حسابداری و مشاوره در زمینه خرید نرم افزار مناسب شرکت ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]