اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145756319

کاهش هزینه ها با نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری

کد: 13950710145756319

https://goo.gl/ncmv7u

، تبریز , (اخبار رسمی): نرم افزارهای حسابداری رومیزی و مستقر در سمت کاربر، به لحاظ هزینه بر بودن، زمان بر بودن، نیاز به پشتیبانی مستمر و عدم دسترسی بی وقفه در تمام ساعات شبانه روز به بک چالش بزرگ تبدیل شده بودند که نرم افزارهای حسابداری تحت وب، برای حل یکجای تمام این مشکلات ظاهر شدند.

آیا می توانید آزادی را در نرم افزار حسابداری تحت وب (ابری) احساس کنید؟

نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری از آن جهت آزادی بسیاری به شما می بخشد که پرتال ضروری برای فعال سازی تمام به‌روز‌رسانی‌هایتان بصورت آنلاین در زمان بی‌درنگ را فراهم می‌کند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده، اگرچه شاید به نظر دلهره‌آوره برسد که بخواهید اطلاعات مالی حساس را خارج از دیواره آتش‌اتان ارسال کنید، ولی شاید بهتر باشد که مزایا و قابلیت‌هایی را که از نرم افزار تحت وب عایدتان خواهد شد، دقیق‌تر بررسی کنید. بر همین پایه در ادامه در مورد مزایای این دسته از نرم افزارهای حسابداری مطالبی ارائه شده است.

زمانی که در مورد قابلیت‌هایی فکر می کنید که در پلتفرم حسابداری  نیاز دارید، آیا ظرفیت موجود در راه‌حل  نرم افزار حسابداری تحت وب را در نظر می‌گیرید؟ گرچه شاید بنظر دلهره‌آوره برسد که بخواهید اطلاعات مالی حساس را خارج از دیواره آتش‌اتان ارسال کنید، ولی شاید بهتر باشد که مزایا و قابلیت‌هایی را که از نرم افزار تحت وب عایدتان خواهد شد، دقیق‌تر بررسی کنید. در واقع زمانیکه از راه‌حل پشتیبانی‌شده برای پشتیبانی از اهداف مالی‌اتان بهره می گیرید، تعجب خواهید کرد از اینکه با این نرم افزار با چه سرعتی به اهدافتان دست خواهید یافت

درست است که نبایستی هزینه را بعنوان اولین فاکتور در انتخاب هر نوع پلتفرم برای کسب و کارتان قرار دهید، ولی با وجود این هنوز هم یک فاکتور است. شما بهرحال میزان مشخصی بودجه دارید و می خواهید مطمئن شوید که فعالیت‌های شما در محدوده همین بودحه انجام می‌گیرد. همین‌ جا است که نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری، بهترین سازگاری را ارائه می دهد- شما تنها برای آنچه که استفاده می کنید هزینه می پردازید. بعلاوه، مجبور نیستید در زیرساخت‌هایی که برای پشتیبانی از پلتفرم استوار ضروری است، سرمایه‌گذاری کنید. درعوض نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری در سرور ارائه‌دهنده سرویس مستقر است و می توانید از طریق جستجوگر به هر آنچه نیاز دارید دست یابید.

به‌روزرسانی در هر زمان با نرم افزار حسابداری تحت وب

نوآوری‌ و تکامل رو به رشد در فضای نرم افزار می تواند همراهی با آخرین فناوری‌ها را مشکل سازد. شما می خواهید که از به‌روز‌رسانی‌ بهره بگیرید، اما نه به قیمت به‌هم ریختن سیستم‌اتان یا پروسه‌هایی که این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهند. علاوه بر این، شما نمی‌خواهید که مجبور باشید بخاطر اینکه به‌روزرسانی‌هایتان بیش از اندازه است، مرتبا نرم افزار عوض کنید. نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری از آن جهت آزادی بسیاری به شما می بخشد که پرتال ضروری برای فعال سازی تمام به‌روز‌رسانی‌هایتان بصورت آنلاین در زمان بی‌درنگ را فراهم می نماید. حتی بالاتر- به‌روزرسانی‌ها بطور اتوماتیک انجام می‌شود. شما دیگر نیازی نخواهد بود که زمان و منابع برای به‌روزرسانی پلتفرم‌هایتان صرف کنید چون  نرم افزار حسابداری  تحت وب و ابری بطور مرتب و بطور اتوماتیک به‌روزرسانی‌ها را برایتان انجام خواهد داد.

 مشاهده‌پذیری واقعی 

هماهنگی و به اشتراک‌گذاری بر روی پلتفرم بسیار خوب است، اما اگر نتوانید به تمام اطلاعات در تمام اوقات دسترسی یابید، چندان با ارزش نخواهد بود. شما می‌خواهید قادر به دیدن به‌روزرسانی‌ها در زمانی بی‌درنگ باشید و می خواهید تمام دست‌اندرکاران در مواقع ضروری بتوانند به اطلاعات ذخیره‌شده در سیستم دسترسی یابند. نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری، این اطمینان را می دهد که تمام کاربران دسترسی فوری به تمام اطلاعات داشته باشند. زمانی که یکی از بخش‌های سازمان یا افراد چیزی را در پلتفرم نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری به‌روزرسانی می کند، تمام طرفین مورد تایید به آن اطلاعات دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، آندسته از بخش‌های و پلتفرم‌های یکپارچه‌سازی شده‌ای که به اطلاعات یکسان جهت فعالیت متکی هستند، مشاهده خواهند کرد که این به‌روزرسانی‌ها در قسمت مربوط به آنان نیز تکمیل شده است.

دسترسی به امکانات بیشتر 

شاید استفاده از برخی پلتفرم‌های حسابداری در گذشته دلسردتان کرده چون ویژگی‌‌های جذاب غیرکاربردی بیش از اندازه یا چیزهای بیهوده و به‌دردنخور زیادی که اصلا نیازی به آن‌‌ها نداشتید، عرضه کرده‌اند. همزمان با این ممکن است مجبور بوده‌اید که از خیر برخی قابلیت‌ها بگذرید چون می خواستید نرم افزاری مناسبی که با بودجه شما همخوانی داشته باشد خریداری کنید.  نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری، را می توان بر حسب محیطتان سفارشی بکنید. و به امکاناتی که در نرم افزار حسابداری ابری می‌خواهید دسترسی یابید بدون آنکه  برای امکاناتی که نمی‌خواهید، هزینه‌ای پرداخت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده

موسسه پژوهشی حسابداری آمارکده خدمات پژوهشی برای دانشجویان و اساتید در رشته های حسابداری، مالی و حسابرسی ارائه می کند همچنین برای شرکتها و کسب و کارهای تجاری راهکارهای حسابداری نظیر پیاده سازی سیستم های حسابداری و نصب و پشتیبانی نرم افزار حسابداری و مشاوره در زمینه خرید نرم افزار مناسب شرکت ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار