کد: 13950709143815713

کشتی یونان ،نماد گردشگری کیش

کد: 13950709143815713

https://goo.gl/aTtWQ0

، تهران , (اخبار رسمی): گردشگران جزیره کیش یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این جزیره را دیدن غروب در کنار کشتی یونانی می‌دانند.

کشتی یونان ،نماد گردشگری کیش

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ،در غرب جزیره کیش کشتی بزرگی به گل نشسته است که دیگر نیازبه معرفی ندارد چرا که به عنوان یکی از نمادهای گردشگری کشور به حساب می آید اما بهتر است بگوییم که نامش کشتی یونانی است.

این کشتی در سال 1345 راهی یونان بود که بنا به شرایط به گل نشست و 80 روز تلاش برای در آوردن آن به هیچ نتیجه ای نرسید تا این کشتی برای همیشه در آنجا بماند و به نماد جزیره کیش تبدیل شود.

 وزن کشتی در هنگام ساخت 7061 تن و طول آن 136 متر بوده است. این کشتی بین مالکان انگلیسی و ایرانی مختلفی دست به دست شده بود و آخرین مالک آن یک یونانی بود. نام‌های کشتی به ترتیب «امپایر ترومپت»، «نچرالیست»، «کوروش پارسی»، «همدان» و در هنگام به گل نشستن «کولا اف» بوده‌است. علت به گل نشستن کشتی همچنان در پرده‌ای از ابهام است. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی