اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710143936101

کتاب این سه نفر را ببخشید رونمایی شد

کد: 13950710143936101

https://goo.gl/CVkb7C

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از کتاب «این سه نفر را ببخشید» نوشته محمود معظمی با حضور تنی چند از فرهیختگان در نگارستان شهر واقع در بوستان گفتگو برگزار شد.

کتاب این سه نفر را ببخشید رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی؛ نویسنده کتاب این سه نفر را ببخشید در این مراسم با بیان اینکه خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران خود را بیشتر دوست بدارند، اظهار کرد:مشکل اصلی جوامع این است که انسان ها خودشان را دوست ندارند و با خودشان آشتی نیستند.
وی ادامه داد: به همین دلیل اگر یک بسته به آنها بدهند و بگویند خوشبختی شما داخل این بسته است، می گویند اشتباهی شده و بسته به شخص دیگری تعلق دارد.
نویسنده کتاب این سه نفر را ببخشید با اشاره به اینکه می توانید زندگیتان را بهتر کنید، تصریح کرد: می توانید آن زندگی را که دوست دارید بسازید و یا خودتان را بیشتر دوست بدارید.
معظمی تاکید کرد: یکی از ویژگی های این کتاب این است که ساختار آن از یکسری مفاهیم کاربردی در زندگی روزمره به زبان روان تشکیل یافته که هر یک به طور مستقل مفاهیم خود را منتقل می کنند و از این رو شما می توانید از کجای کتاب خواندن را آغاز کنید.
وی با بیان اینکه برای خوشبخت بودن باید 3 نفر را بتوانیم ببخشیم، افزود: در ابتدا باید خود را ببخشید چرا که تا خودت را نبخشی، تا با خودت آشتی نکنی، آن قابلیت شاد و خوشبخت زیستن در شما به وجود نمی‌آید اگر هم باشد، خاموش می‌شود.
معظمی اضافه کرد: در وهله بعد اشخاصی که باید از جانب ما بخشیده شوند، پدر و مادران مان هستند زیرا اگر توانستی آنها را ببخشی، بلافاصله خوشبخت می‌شوی چون خوشبختی هدیۀ بلوغ روانی است.
وی افزود: بلوغ روانی رخ نمی‌دهد مگر شما بند ناف جسمی تان را که قطع کردید و به یک موجود مستقل تبدیل شدید، بتوانید بند ناف روانی تان را نیز قطع کنید.
نویسنده کتاب این سه نفر را ببخشید، بیان کرد: گروه سومی را که باید ببخشیم اطرافیان مان هستند همانند کسی که مدام غر می‌زند و گله‌مند است چرا که روحش پر از سم است و کسی هم که مسموم است انرژی ندارد، نمی‌تواند راه برود و نمی‌تواند بخندد.
معظمی عنوان کرد:اگر توانستید دیگران را ببخشید، خوشبخت می‌شوید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب