اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144475608

در مازندارن صورت گرفت :

امضا تفاهمنامه توسعه اشتغال پایداردر حوزهIT

کد: 13950710144475608

https://goo.gl/A0s3cm

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهمنامه توسعه اشتغال پایدار در حوزه IT و ICT استان مازندران در حضور وزرای ارتباطات و کار همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان امضا شد.

امضا تفاهمنامه توسعه اشتغال پایداردر حوزهIT

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات  ایران  تفاهم نامه ها که در محور های مختلف توسعه زیرساخت ها و تولید سرویس و محتوا و نیز ارایه مجوز ها و حمایت‌ها قرار دارد، بین  استانداری مازندران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد  (یونیدو) منعقد شد.

 در  نشست کارگروه اشتغال پایدار استان مازندزان، مدیران 18 شرکت دانش بنیان حاضر در جلسه در حوزه فعالیت خود به معرفی نحوه ایجاد اشتغال در عرصه کسب و کار پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]