سریال گشت ویژه از شنبه در شبکه یک سیما

کد: 13950710145036024

https://goo.gl/9I3Png

، تهران , (اخبار رسمی): اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» شنبه دهم مهر، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

سریال گشت ویژه از شنبه در شبکه یک سیما

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی صدا و سیما، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، سریال 10 قسمتی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی از شنبه، دهم مهر، ساعت 22:20، از شبکه یک سیما پخش می شود.

موضوع این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آن ها می‌پردازند.

شخصیت های سریال شامل چند جوان است که به‌عنوان نیروهای گشت انتظامی و درسطح شهر با یک اتفاق روبه‌ رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند.

در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند .

به گفته تهیه کننده «گشت ویژه»، تا الان هشت قسمت از این سریال تدوین نهایی شده و آماده تحویل برای پخش است.

سعید سعدی اظهار داشت: یکشنبه 11 مهر، با حضور حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی و ضبط تصاویر خیابانی و داخل خودرو، فیلمبرداری این پروژه به پایان می رسد.

این تهیه کننده افزود: این سریال، اپیزودیک است و در هر اپیزود به موضوعات مختلفی از جمله کلاهبرداری، سرقت منزل و خودرو، عتیقه فروشی و مواد مخدر پرداخته شده است.

سعدی ادامه داد موضوع اولین قسمت گشت ویژه، آدم ربایی و گروگانگیری است که امشب شاهد آن خواهیم بود.

طلا معتضدی نویسنده، بابک میرزاخانی آهنگساز ومهدی سعدی تدوینگر این سریال هستند. محمد معتمدی هم تیتراژ پایانی این سریال را خوانده است.

بهمن محمدزاده شاعر، افشین عزیزی تنظیم و میلاد فرهودی میکس و مسترینگ قطعه «پرواز» را انجام داده اند.

حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک نیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان درسریال گشت ویژه ایفای نقش کردند.

مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی در 10 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است.

این سریال هر شب از 10  تا 19 مهر، ساعت 22:20، از شبکه یک سیما به نمایش درمی آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها