اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145596024

علی عسکری در مراسم افتتاح چهار طرح فنی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس:

برنامه آینده صداوسیما فعالیت بر روی فضای مجازی است

کد: 13950710145596024

https://goo.gl/Ay4A5H

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور علی عسکری رئیس رسانه ملی، چهار طرح فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

برنامه آینده صداوسیما فعالیت بر روی فضای مجازی است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی صداوسیما، علی عسکری در مراسم بهره برداری از 4 طرح فنی گفت: برنامه آینده صدا و سیما فعالیت بر روی فضای مجازی است که پروژه های تلویزیون تعاملی و ارائه سرویس های متعدد بر بستر فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

رییس رسانه ملی گفت: با توجه به تاثیر روز افزون فضای مجازی بر زندگی مردم ، سازمان برنامه های گسترده ای در این زمینه در نظر گرفته است که به تدریج انجام می شود.

وی افزود: با توجه به رقابت سنگین رسانه ای در دنیای امروز باید معماری رسانه ای صداوسیما را کامل کنیم که تکمیل پوشش دیجیتال بخشی از این معماری است.

علی عسکری گفت: امروز با بهره برداری از طرح های توسعه پخش دیجیتال مرکز خلیج فارس، 12 منطقه این استان پهناور می توانند از خدمات پخش دیجیتال بهره مند می شوند که این بخشی از تکمیل پوشش دیجیتال در کشور است.

رییس رسانه ملی افزود: هرمزگان با توجه به مرزی بودن و اهمیت ویژه ای که دارد برای سازمان صدا وسیما در اولویت است و تکمیل پوشش دیجیتال در هرمزگان با اولویت انجام خواهد شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز در مراسم راه اندازی این طرح ها گفت: مهمترین این طرح ها راه اندازی دوازده سامانه تلویزیونی دیجیتال است.

مهران جلائی افزود: با راه اندازی این سامانه ها، شانزده روستای هرمزگان در شهرستانهای جاسک، بشاگرد و سیریک با جمعیت چهار هزار و هشتصد و نود وسه نفر، برای نخستین بار شبکه های صدا و سیما را دریافت می کنند.

وی گفت: برای اجرای این طرح ها هفتاد میلیارد ریال هزینه شده است.مدیرکل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس گفت: با بهره برداری رسمی از این سامانه ها، پوشش تلویزیونی دیجیتال برای شصت و پنج هزار نفر از مردم شرق هرمزگان و اهالی شهر زرآباد سیستان و بلوچستان فراهم شد.

جلائی افزود: میزان پوشش شبکه های دیجیتال در هرمزگان از 86 و پنجاه و شش صدم درصد به 90 درصد افزایش یافت.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها پوشش پخش دیجیتال برای 600 هزارنفر از مردم هرمزگان به 27شبکه افزایش یافت. سه طرح نوسازی تجهیزات پشتیبانی صدا و تصویر از دیگر طرح هایی است که با حضور رئیس رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها