اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145660005

اصول نگارش خبر-23

خبر رسانی در مورد عرضه یک آلبوم هنری و موسیقی

کد: 13950710145660005

https://goo.gl/xe2ZW2

، تهران , (اخبار رسمی): در هنگام تهیه خبر در مورد یک آلبوم موسیقی یا اثر هنری اطلاعات کلی در مورد تولید کننده و توزیع کننده اثر هنری را در ابتدای خبر قرار دهید . اما در نظر داشته باشید خبر شما در کنار تمامی این اطلاعات نباید بیش از 600 کلمه باشد .

خبر رسانی در مورد عرضه یک آلبوم هنری و موسیقی

در بخش بالایی خبر خود می توانید لوگوی اثر هنری را نیز قرار دهید و یا اینکه این لوگو را به عنوان لوگوی سر برگ خبرتان قرار دهید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، زمانیکه یک اثر هنری یا آلبوم  موسیقی را برای عرضه به بازار آماده می کنید باید خبری تهیه کنید تا عرضه این آلبوم به بازار را اطلاع رسانی کنید.در ابتدای خبر باید اطلاعات کلی در مورد اثر هنری ارایه دهید  و این اطلاعات شامل نام هنرمند و نام شرکت ارایه دهنده این اثر هنری قرار خواهد داشت .

از طرف دیگر  فرمت آلبومی که ارایه می شود  و  تعداد کاتالوگهای  عرضه شده به بازار هم در ابتدای خبر باید ذکر شود . شما قبل از آغاز خبر خود باید تاریخ توزیع آلبوم به بازار  و قیمت آن را  نیز اعلام کنید. اطلاعات تماس با شرکت تولید کننده آلبوم و شرکت توزیع کننده آلبوم را هم در ابتدای خبر قرار دهید.

اگر آلبوم هنری که به بازار عرضه می کنید دارای ویژگی خاصی است که می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند حتما این ویژگیها را در ابتدای خبرتان ذکر کنید . مثلا ممکن است در یک آلبوم موسیقی یک یا دو آهنگ از یک خواننده مطرح یا نوازنده برجسته وجود داشته باشد که مردم به آنها علاقه زیادی دارند. شما می توانید این اطلاعات را به طور خلاصه در روتیتر خبرتان وارد کنید و به طور خلاصه در لید مطلب در مورد آن اطلاع رسانی کنید .

در بخش بالایی خبر خود  می توانید لوگوی اثر هنری را نیز قرار دهید و یا اینکه این لوگو را به عنوان لوگوی سر برگ خبرتان قرار دهید . در نظر داشته باشید خبرتان باید کوتاه و موجز باشد ولی اطلاعات لازم در مورد آلبوم در آن قرار گیرد.خبرتان را به رسانه هایی ارسال کنید که مخاطبان شما  را دارد . ارسال خبر به رسانه های غیر مرتبط باعث کم توجهی به خبر می شود و بازخوردی که لازم است را از خبر دریافت نمی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]