اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145730005

اصول نگارش خبر -24

اطلاعات اساسی و مهم را در خبرتان قرار دهید

کد: 13950710145730005

https://goo.gl/VLpUxn

، تهران , (اخبار رسمی): در تهیه خبرتان از ارایه اطلاعات بیش از حد و تعدی و تمجید های زیاد خود داری کنید، همین که اطلاعاتی کلی و اساسی در مورد محصولتان بدهید و لینکی که اطلاعات تکمیلی را در خود جای داده است در ادامه خبر قرار دهید کارتان را به خوبی انجام داده اید.

اطلاعات اساسی و مهم را در خبرتان قرار دهید

از ارسال اخباری که اطلاعاتی در مورد یافته های جدید تحقیقات در خود دارند یا نظر کارشناسان را بیان می کنند خود داری کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، هنگام تهیه خبر  باید خبرتان را به گونه ای تهیه کنید که فرد علاقمند به خبرتان بتواند آن را پیگیری کند . شما باید اطلاعات لازم در مورد خبر را به خواننده بدهید ولی از ارایه اطلاعات بیش از حد پرهیز کنید . این کار سبب می شود تا تصور شود شما قصد تبلیغ کارتان را دارید یا نقصی در کارتان وجود دارد که با تعریف و تمجید های بیش از حد قصد سر پوش گذاشتن روی آن را دارید.

همیشه خبرتان را موجز و کوتاه تهیه کنید و لینکی که اطلاعات تکمیلی در ان یافت می شود را در خبر قرار دهید . این لینک می تواند آدرس وب سایت شرکت شما باشد که اطلاعات کامل در ان وجود دارد و کاملا به روز شده است . اگر سایت شرکت شما به روز نیست لینک مربوط به ان را در خبرتان قرار ندهید.

از ارسال اخباری که اطلاعاتی در مورد یافته های جدید تحقیقات در خود دارند یا نظر کارشناسان را بیان می کنند خود داری کنید  و بدانید که خبر شما صرفا برای اطلاع رسانی در مورد محصولتان یا رویدادی است که در شرکت شما اتفاق می افتد.  نکته مهم  دیگر این است که معمولا اصحاب رسانه در مورد اخبار و تحقیقات جدید اطلاع دارند و  نیازی نیست که در این مورد شما مساله ای را مطرح کنید .

اگر محصولی که ارایه می کنید یا خبر جدید شرکت شما در پاسخ به مساله جدیدی است که در دنیا اتفاق افتاده است  بدون اینکه شما مستقیم به آن اشاره کنید  افراد حرفه ای آن را درک می کنند. پس تنها و تنها به اصول تهیه خبر توجه کنید.

اینکه تحقیقات دانشمندان در مورد تاثیر استفاده از محصول شما چیست یا کارشناسان در این زمینه چه گفته اند برای خواننده خبر اهمیتی ندارد. از طرف دیگر در نظر داشته باشید پاراگراف اول خبر شما مهمترین بخش خبرتان است زیرا اغلب افراد بعد از خواندن پاراگراف اول خبر است که در مورد ادامه خواندن خبر یا انتشار خبر در رسانه تصمیم گیری می کنند.پس پاراگراف اول را درست تنظیم کنید و اصول و ساختار مناسب خبری  را در تهیه آن رعایت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]