اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146205517

نصب صندوق های مکانیزه فروش به نفع اصناف و دولت است

کد: 13950711146205517

https://goo.gl/N7dKnp

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت: نصب صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی به نفع اصناف و دولت خواهد بود به این دلیل که یکی از مزایای آن دریافت عادلانه مالیات و نظام مند است.

نصب صندوق های مکانیزه فروش به نفع اصناف و دولت است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی گفت: اجرای این طرح باعث می شود تا شبکه تولید و توزیع کشور از تامین کنندگان و تولید کنندگان تا آخرین حلقه زنجیره توزیع به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط داشته باشند و با حذف واسطه های غیر ضرور کالا ارزان‌تر به دست مصرف کننده برسد.

وی تصریح کرد: با اجرای پروژه نصر( نصب صندوق های مکانیزه فروش ) این صندوق ها به صورت رایگان در اختیار واحدهای صنفی قرار خواهد گرفت و بدین وسیله اصناف در اجرای بزرگترین پروژه ساماندهی مالیاتی کشور پیشقدم شده و به دولت کمک خواهند کرد.

صفایی با اشاره به افزایش حدود 15 درصدی مالیات در بودجه سال آینده و لغو معافیت های مالیاتی در برنامه ششم توسعه تاکید کرد: اصناف هیچگاه مخالف پرداخت مالیات نبوده و نیست بلکه بر دریافت عادلانه و نظام مند مالیات تاکید و اصرار دارد.
وی اظهار کرد: با اجرای پروژه نصب صندوق های مکانیزه فروش، بازرسی های صنوف نیز مکانیزه شده و بخش قابل توجهی از هزینه های سخت افزاری بازرسی اصناف کاسته خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]