اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146315567

رییس فدراسیون وزنه‌برداری:

برنامه سرمربی تیم ملی برای المپیک 2020بررسی می‌شود

کد: 13950711146315567

https://goo.gl/MPiWs6

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص برنامه های سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان برای آماده سازی المپیک 2020 توکیو گفت: برنامه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برای المپیک 2020 توکیو، توسط اعضای شورای عالی فنی فدراسیون بررسی می شود.

برنامه سرمربی تیم ملی برای المپیک 2020بررسی می‌شود

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری استان اردبیل در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان؛ تصریح کرد: اهداف اصلی فدراسیون آماده‌سازی ورزشکاران به مسابقات بزرگسالان، مسابقات آسیایی و در ادامه نیز المپیک 2020  توکیو است.برنامه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برای المپیک 2020 توکیو، توسط شورای عالی فنی فدراسیون، برای  آماده‌سازی ورزشکاران مورد بررسی کلی قرار می گیرد.

وی با اشاره به موفقیت تیم ملی وزنه برداری در رقابت های المپیک 2016 ریو متذکر شد: بر اساس ارزیابی‌های کمی و کیفی صورت گرفته و به تعبیر کارشناسان نتیجه کسب شده فوق‌العاده بوده و وزنه‌برداری کشور در المپیک خوش درخشیده است.در وضعیتی کشور ایران دو مدال طلا فقط در رده مردان کسب کرد که در کشور چین در رده‌های مردان و زنان دو مدال کسب شد و مقایسه‌ها نشان می‌دهد وزنه‌برداری ایران توانست با موفقیت در المپیک حضور یابد.
رییس فدراسیون وزنه‌برداری در عین حال به ناداوری صورت گرفته در حق بهزاد سلیمی اشاره کرد: این امر را عاملی مانع کسب سومین مدال حتمی وزنه برداری کشورمان در المپیک دانست.کسب مدال‌های متعدد و درخشش وزنه‌برداران طی سال های اخیر بویژه المپیک و رقابت های جهانی را در افزایش اقبال عمومی به این ورزش موثر بوده و هم اکنون امکانات وزنه‌برداری کشور پاسخگوی میزان مراجعات علاقه‌مندان نیست.

وی ادامه داد: به عنوان مثال به باشگاه‌های ورزشی سراسر کشور علاقه‌مندان حتی در گروه‌های سنی پایین و حتی بانوان مراجعه می‌کنند و با این وجود امکانات ورزشی موجود در استان‌ها پاسخگوی نیازها نیست.امیدواریم با اصلاح امکانات و توسعه زیرساخت‌ها شاهد رشد این رشته در کشور باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش