اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146505989

در مرحله اجرای روکش آسفالت

پل تقاطع بزرگراه‌های نیایش و چمران

کد: 13950711146505989

https://goo.gl/UspRph

، تهران , (اخبار رسمی): پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران آماده اجرای روکش آسفالت شد.

پل تقاطع بزرگراه‌های نیایش و چمران

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه مجموعه اقدامات تکمیلی شامل نصب هندریل، تکمیل پیاده‌روها، نصب درزهای انبساط و زیرسازی شیبراهه‌ها در پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران به اتمام رسیده است، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت این پل جهتی ظرف روزهای آتی خبر داد.

قاسم مالدار در تشریح ویژگی‌های فنی این پروژه، با بیان آنکه پل شرق به شمال تقاطع بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران از 4 دهانه و 3 ستون برخوردار است، یادآور شد عرشه این پل جهتی از نوع تیرهای پیش ساخته و دال بتنی درجا بوده و طول آن به 114 متر می‌رسد. همچنین به منظور احداث شیبراهه‌های ورودی و خروجی و اتصال این پل جهتی به بزرگراه‌های نیایش و شهید چمران، حدود 650 متر عملیات راهسازی انجام شده است.
به گفته مالدار، بهره‌برداری از این پل به روان‌سازی بار ترافیک در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش و همچنین کاهش محسوس ترافیک در خیابان سئول کمک خواهد کرد. اجرای یک پل روگذر از روی لوپ جنوب به غرب و در نتیجه عدم نیاز به تملک املاک مسکونی مجاور پروژه، ابتکاری موفق در کاهش هزینه‌های اجرایی پروژه مذکور بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه