معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره جام جم

کد: 13950711147286024

https://goo.gl/YTZjru

، تهران , (اخبار رسمی): میرباقری در حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تلویزیونی جام جم را منصوب کرد.

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره جام جم

به گزارش روابط عمومی سیما، معاون رئیس سازمان در امور سیما در حکمی آقایان علیرضا برازش، محمدرضا جعفری جلوه، علی اصغر پور محمدی، رضا پورحسین، مجید زین العابدین، حسین ساری، حسین کرمی، محمد مهدی یادگاری، محمد سرشار و سلیم غفوری را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تلویزیونی جام جم معرفی کرد و دکتر عبدالکریم خیامی را به عنوان دبیر این جشنواره منصوب کرد.

ارزیابی آثار تولید شده در رسانه ملی، ایجاد بستری برای رقابت و تقویت ابتکار و خلاقیت دست اندرکاران تولید، از جمله موضوعاتی است که معاون سیما خواستار توجه به آن شد.

وی همچنین ارتقاء تولیدات سیما را از اهداف جشنواره جام جم خواند و فراهم کردن زمینه های مناسب برای شناسایی توانمندی ها و کشف استعدادهای جوان را از دلایل برگزاری آن دانست.

ایجاد فرصت های مناسب در تبادل افکار و انتقال تجارب برنامه سازان از دیگر موضوعاتی بود که میرباقری بر آن تاکید کرد.

وی از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تلویزیونی جام جم خواست تا علاوه بر سیاست گذاری، راهبری و برنامه ریزی جشنواره بر حسن اجرای فرایند برگزاری آن نیز نظارت کافی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها