اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147735541

نکاتی درباره خرید بلیت پروازهای خارجی

از کجا و چطور باید بلیت پرواز خارجی تهیه کرد

کد: 13950712147735541

https://goo.gl/Pag1Wp

، تهران , (اخبار رسمی): الان همه به اینترنت دسترسی دارند، همه یک گو موبایل یا تبلت یا کامپیوتر و لپ تاپ دارند که با استفاده از آن می توان، قسمت عمده ای از کارهای روزانه را انجام داد،

از کجا و چطور باید بلیط پروازهای خارجی را تهیه کرد؟

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فلایتیو، ایرانی ها تا همین چند سال پیش زیاد به خارج از کشور سفر نمی کردیم اما الان آمار سفر به خارج از کشور در میان ایرانی ها بیشتر شده است، خیلی ها برای تفریح و گردش و خیلی ها برای تحصیل و کار به خارج از کشور سفر می کنند، برای تهیه بلیت پروازهای خارجی هم هنوز مسافران به آژانس های هواپیمایی و مسافرتی مراجعه می کنند و بعد از چندین ساعت وقت تلف کردن و وقت و انرژی گذاشتن برای رفتن به آژانس بلیت پروازهای خارجی را خریداری می کنند،

حالا اگر به دلایلی مسافران مجبور به کنسل کردن پرواز بشوند هزار مشکل و گرفتاری دیگر پیش می آید که خودش ماجراهای زیادی دارد، علاوه بر این که پیدا کردن پرواز جایگزین هم به این مشکلات اضافه می شود، اما کمی که دقت کنیم متوجه می شویم که دیگر دوره و زمانه رفتن به آژانس های هواپیمایی و تهیه حضوری بلیت پروازهای خارجی و داخلی سرآمده است!

الان همه به اینترنت دسترسی دارند، همه یک گو موبایل یا تبلت یا کامپیوتر و لپ تاپ دارند که با استفاده از آن می توان، قسمت عمده ای از کارهای روزانه را انجام داد، یکی از این کارهای بسیار وقت گیر روزانه همین خرید کردن است، حالا هر نوع خریدی! خانه، لباس، خودرو، لوازم الکترونیک، کتاب و ...یا مثلا همین خرید بلیت پروازهای خارجی! با این همه مشغله روزانه و کمبود وقت و ترافیک که همه ما هر روز با آن درگیری داریم، بهتر نیست در کنار خرید های اینترنتی که انجام می‌دهیم با همین گوشی موبایل یا لپ تاپ و کامپیوتر خرید بلیت پروازهای خارجی را هم انجام بدهیم؟

از کجا و چطور باید بلیت پروازهای خارجی را تهیه کرد؟

خیلی ساده است، وارد سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیت هواپیما و قطار فلایتیو بشوید، ایمیل خودتان را وارد کنید و در صفحه پرواز خارجی، بلیت پروازهای خارجی مورد نظر را انتخاب کنید، ایرلاین های مختلف را ببینید و بررسی کنید، تاریخ پروازها را مشاهده کنید، قیمت ها و نحوه ارائه خدمات هر ایرلاین را بررسی کنید و در نهایت بلیت پروازهای خارجی خودتان را رزرو کنید یا خریداری کنید، هزینه آن را هم آنلاین بپردازید آن هم با بهترین نرخ بلیت!

اگر هم به هر دلیلی مجبور بشوید سفرتان را لغو کنید، پشتیبانی شبانه روزی فلایتیو در کنار شماست تا پاسخ گو و راهنمای شما باشد.

به همین سادگی نصف روز در زمان خودتان صرفه جویی کردید، نه مرخصی گرفتید نه از کارهای ضروری دیگری گذشتید، نه در ترافیک و شلوغی شهر ماندید، فقط چندتا کلیک کردید و بلیت پروازهای خارجی خودتان را خریدید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی