اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147765517

رئیس اتحادیه خرازی فروشان خبرداد:

مبارزه با قاچاق و گرانی 10درصدی قیمت لوازم آرایش

کد: 13950712147765517

https://goo.gl/XLLB0O

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته از گران شدن 10 درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی پس از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق خبر داد.

مبارزه با قاچاق و گرانی 10درصدی قیمت لوازم آرایش

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سیدحسین دکمه‌چی گفت: در جلسه اخیری که در اتاق اصناف با حضور روسای اتحادیه های صنفی، نماینده ستاد قاچاق کالا و ارز و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، همگان بر این مسئله اذعان داشتند که اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق قیمت اجناس را 20 تا 25 درصد افزایش داد و گران کرد.

وی افزود: قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی نیز پس از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق 10 تا 12 درصد گران شد.

رئیس اتحادیه خرازی فروشان در عین حال با تاکید بر مبارزه با کالای قاچاق از مبادی ورودی تصریح کرد: با کالای قاچاق باید در مرزها مبارزه کنیم نه اینکه به اصناف فشار وارد کنیم.

وی همچنین متذکر شد: به تمام واحدهای صنفی بخشنامه کردیم که بدون فاکتور رسمی خرید و فروش نکنند اما مشکل اصلی واحدهای صنفی اجناسی است که پیش از این بدون اخذ فاکتور خریداری شده که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود .

دکمه‌چی با بیان این که واحدهای صنفی دارای پروانه کسب جنس قاچاق خریداری نمی کنند، تاکید کرد: ما با خرید و فروش اجناس غیراستاندارد هم مخالف هستیم و اتفاقا اگر اجناس غیر استاندارد در واحدهای صنفی یافت شد، بسیار خوشحال می شویم که همه اجناس ضبط شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]