اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147985464

دپوی گوشت قرمز و التهاب بازار در محرم

کد: 13950712147985464

https://goo.gl/rW2Dvj

، تهران , (اخبار رسمی): افراد سوجو با فروش محصولات دپو شده در دهه اول محرم و نیز اربعین حسینی همانند عید سعید قربان از وضعیت بازار منتفع می‌شوند.

دپوی گوشت قرمز و التهاب بازار در محرم

به گزارش اخباررسمی به نقل ایانا، علی‌اصغر ملکی رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی در مورد آخرین وضعیت بازار گوشت قرمز در آستانه ماه محرم، اظهار کرد: در مورد گوشت قرمز گوسفندی اتفاقی که در چند ماهه اخیر رخ داده رشد جهشی قیمت‌هاست که با توجه به کمبود دام همچنان این روند ادامه داشته و طی هفته گذشته نیز مجددا با افزایش قیمت هزار تومانی به ازای هر کیلوگرم از این گوشت روبرو بودیم تا به قیمت 38 هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد.
وی ادامه داد: در دهه اول ماه محرم  با ذبح‌های بی‌رویه نیز مواجه هستیم که این موضوع موجب خواهد شد کمبود بیشتری احساس شود. هر چند از امور پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی درخواست کردیم تا اگر ذخایری در این زمینه وجود دارد به بازار وارد شود تا از تنش‌های موجود بازار این محصول جلوگیری به عمل آید. این اتفاق در مورد گوشت مرغ رقم خورد و با عرضه ذخایر موجود از تنش‌های بازار آن جلوگیری شد.
به گفته رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردند که برای هیات‌ها و تکایا سهمیه‌هایی در ارتباط با تامین گوشت قرمز در نظر گرفتند.
ملکی با اشاره به اربعین حسینی به عنوان روزی که بسیاری از زائران به کشور باز می‌گردند، خاطرنشان کرد: در مورد اربعین حسینی نیز همچون دهه اول محرم نگرانی‌هایی وجود دارد چرا که باز هم کمبود گوشت احساس خواهد شد. بسیاری از سودجویان محصولات خود را همچنان دپو کرده و قصد دارند با فروش آن در نزدیکی دهه اول محرم و نیز اربعین بیشترین سود را کسب کنند.
وی همچنین در مورد افزایش قیمت گوشت قرمز گاوی نیز بیان کرد: گوشت گاوی نیز به ازای هر کیلوگرم 1000 تا 1500 تومان افزایش یافته اما شرایط آن در قیاس با بازار گوشت گوسفندی مساعدتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی