اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148055517

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع:

چابک سازی و ساماندهی اتحادیه های صنفی دراولویت است

کد: 13950712148055517

https://goo.gl/Bz7hn7

، تهران , (اخبار رسمی): ادغام اتحادیه های صنفی بدون بررسی های کارشناسی و تخصصی منجر به ایجاد آسیب های اجتماعی و اقتصادی می شود.

چابک سازی و ساماندهی اتحادیه های صنفی دراولویت است

به گزارش اخباررسمی به نقل اتاق اصناف ایران، محمدباقر معتمد درباره مصوبه هیات عالی نظارت برای ادغام اتحادیه های صنفی اظهار داشت: چابک سازی و ساماندهی اتحادیه های صنفی مورد تایید همگان است و هیچ کس با اصل موضوع ادغام اتحادیه های صنفی مخالفتی ندارد اما تاکید بر این است که ادغام اتحادیه های صنفی به صورت  “کارشناسی شده” عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه ادغام اتحادیه های صنفی بدون بررسی های کارشناسی و تخصصی به آسیب های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی دامن می زند، افزود: هیچ ایرادی ندارد که جریان ادغام اتحادیه های صنفی بیش از مهلت مقرر در مصوبه هیات عالی نظارت زمان ببرد چون باید مقوله ادغام اتحادیه های صنفی به صورت اساسی و کارشناسی صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع در مورد مخالفت های صورت گرفته برخی روسای اتحادیه های صنفی با موضوع ادغام گفت: هیچ یک از روسای اتحادیه های صنفی مخالف ادغام نیست و قصد وقت کشی و بهانه گیری برای ادغام را ندارند؛ بلکه هدف این است که ادغام به نحو علمی و تخصصی اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در صورتی ادغام اتحادیه ها بدون توجه و دقت کافی به رسته های صنفی انجام شود، با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

معتمد در عین حال به این نکته اشاره کرد که طبق مصوبه هیات عالی نظارت ادغام آن دسته از اتحادیه های صنفی که توان مالی ندارند و از حدنصاب برخوردار نیستند و فعالیت های همگن دارند، باید ادغام شوند که قاعدتا باید اتحادیه هایی فاقد بنیه مالی و حدنصاب در اولویت ادغام باشند و بایستی ادغام را از آنها کلید بزنیم تا نوبت به اتحادیه های همگن و مشابه برسد.

وی در خصوص ادغام اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع ضمن اشاره به 650 عضو دارای پروانه کسب در این اتحادیه گفت: ما با دو اتحادیه تداخل صنفی داریم و هیچ ایرادی ندارد که با دو اتحادیه لوله کشی و تاسیسات و تولیدکنندگان شوفاژ ادغام شویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]