اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149145980

بازدید مدیرکل حراست شهرداری تهران

از اولین مرکز آموزش تخصصی سازمان مدیریت پسماند

کد: 13950713149145980

https://goo.gl/tZIJ8B

، تهران , (اخبار رسمی): ناطقی مدیر کل حراست شهرداری تهران در حاشیه همایش یک روزه‌ای که سازمان مدیریت پسماند برای تمامی مدیران حراست شهرداری برگزار کرد؛ از اولین مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان دیدار و در جریان فعالیت‌های آموزشی این مجموعه قرار گرفت.

از اولین مرکز آموزش تخصصی سازمان مدیریت پسماند

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران حراست شهرداری با حضور مهندس ناطقی مدیر کل حراست شهرداری تهران و مهندس علیان مدیر دفتر حراست حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست به همت سازمان مدیریت پسماند در محل مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان برگزار شد.

در این همایش، مهندس ناطقی مدیر کل حراست شهرداری تهران ضمن تقدیر از حراست حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست و تمامی همکاران این حوزه جهت برگزاری این همایش و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع)، تصریح کرد: اشراف بر مسایل حاکم در مدیریت شهری تنها با هوشیاری، افزایش آگاهی و اطلاعات میسر می‌شود که حضور افراد در چنین برنامه‌های آموزشی، از جمله شیوه‌های کسب آگاهی است.

وی نقش موثر هوش، دقت، کسب اطلاعات و آگاهی را در اعمال نظارت صحیح خاطرنشان ساخت و افزود: گزارشات همکاران بنده می‌بایست مبتنی بر اعلام نظر قطعی و کارشناسی باشد. برگزاری این جلسات آموزشی در نیل به این اهداف مثمرثمر خواهد بود و لازم است تا تعداد آن‌ها افزایش یابد. هم‌چنین باید دقت شود تا همه همکاران حراستی آموزش‌های فراگرفته را در راس اقدامات خود قرار داده و از آن برای انجام هرچه بهتر امور بهره ببرند.

مدیرکل حراست شهرداری تهران به مدیر حراست حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست توصیه کرد: این همایش را به عنوان پایلوت انتخاب و ارزیابی کرده و نقاط مثبت آن را در سایر همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

در ادامه این برنامه، مهندس علیان مدیر دفتر حراست حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن تقدیر از حراست سازمان مدیریت پسماند مهندس سلمانی، برای برپایی این کارگاه یک روزه، اظهار داشت: موضوعات خدمات شهری و نگه‌داشت شهر تهران همواره یکی از دغدغه‌های شهرداری بوده و همین امر ما را بر آن می‌دارد تا برای رفع این نگرانی‌ها نسبت به برگزاری این قبیل همایش‌ها اقدام نماییم.

وی درخصوص قراردادهای پیمانکاران مناطق در زمینه پسماند و رفت و روب شهر، تاکید کرد: نظارت و کنترل دقیقی باید از سوی مسوولان حراست شهرداری بر این پیمان‌ها اعمال شود تا تمامی بندها به درستی و صحت کامل به اجرا درآید.

مدیر دفتر حراست حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست با بیان این مطلب که هوشیاری کامل و صیانت از حقوق پرسنل و بیت‌المال به عهده پرسنل حراست است، ادامه داد: همکاران حراستی به منظور نظارت بهینه بر نحوه اجرای مفاد پیمان‌ها می‌بایست اطلاعات کافی و دقیقی از کلیات قراردادها داشته و به روشنی از جزئیات موارد آن‌ها مطلع باشند.

وی از زحمات دکتر جعفری مدیرعامل و سایر مدیران سازمان مدیریت پسماند در راه‌اندازی سامانه هوشمند توزین پسماند قدردانی کرد و گفت: این عمل قابل تقدیر است و تلاش بسیاری برای اجرای آن صورت پذیرفته؛ به طوری که از این پس آمارهای دقیقی از میزان تولید پسماند شهر تهران در دست خواهیم داشت.

هم‌چنین گفتنی است؛ نظام فنی و اجرایی عملیات نگه‌داری خدمات شهری و فرایند واگذاری آن به بخش خصوصی، شرح وظایف مدیریت پسماند در مناطق به عنوان دستگاه نظارت عالیه، نحوه عملکرد مدیریت پسماند در مناطق و راه‌کارهای ارائه خدمات از جمله مواردی بود که توسط مهندس هوشیار معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند در کارگاه‌های آموزشی مذکور به مدیران حراست شهرداری ارائه شد.

در خاتمه نیز مهندس بنوان مدیر رتبه‌بندی پیمانکاران درخصوص انواع رتبه‌بندی خدمات شهری و مهندس دادفر مسوول حراست امور مناطق پیرامون تخلفات احتمالی در نحوه واگذاری پیمان و عملکرد پیمانکاران، عملکرد شهرداران نواحی، تجهیزات پیمانکاران خدمات شهری، عملکرد و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها هم‌چنین اسکان کارگری و کارگران اتباع بیگانه مطالبی را به شرکت‌کنندگان در این همایش‌ آموزش دادند.

شایان ذکر است، در حاشیه این همایش مهندس ناطقی مدیرکل حراست شهرداری تهران از نحوه عملکرد سازمان مدیریت پسماند در آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان در مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان بازدید و از اقدامات صورت گرفته در این مرکز ابراز رضایت کرد.

وی در پایان از زحمات مدیرعامل و پرسنل مرکز آموزش تخصصی و نمایشگاه دائمی سازمان مدیریت پسماند برای ارائه آموزش‌های شهروندی پیرامون مسایل زیست محیطی و جلب مشارکت عمومی در همکاری با شهرداری تهران تشکر و قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه