اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149265567

برای مسابقات جام باشگاههای آسیا و لیگ با ذوب آهن قرارداد بستم

علی هاشمی: هنوز با مصدومیت زانو تمرین می کنم

کد: 13950713149265567

https://goo.gl/oZN5ql

، تهران , (اخبار رسمی): ملی پوش المپیکی وزنه برداری کشورمان معتقد است؛ مصدومیتی از ناحیه زانو دارم ولی با این شرایط تمریناتم را برای حضور در لیگ برتر وزنه برداری از یک ماه پیش آغاز کرده ام.

علی هاشمی: هنوز با مصدومیت زانو تمرین می کنم

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی هاشمی وزنه بردار ملی پوش المپیکی کشورمان در خصوص شرایط خود پس از المپیک ریو تصریح کرد: زحمات زیادی را برای حضور در المپیک 2016 ریو کشیدم. من تنها نماینده وزنه برداری ایلام در این رویداد مهم بودم. اگر چه در المپیک ریو مدال کسب نکردم ولی حداقل توقع داشتم مسئولان استانی انتظارات کوچک مرا برآورده کنند.

وی ادامه داد:قبل از المپیک مسئولان استانی به سراغ ما می آیند و قول های را می دهند که مشکلات ورزشکاران را در شهرستان مرتفع سازند اما پس از اتمام مسابقات دیگر سراغی از ما نمی گیرند. این دست از رسیدگی ها در حد حرف و قبل از مسابقات است.

هاشمی در خصوص شرایط جسمانی و ادامه تمریناتش پس از المپیک گفت: هنوز مصدومیتم از ناحیه زانو برطرف نشده است و با درد تمرین می کنم. با تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا قرار داد امضاء کردم ولی با این شرایط تمریناتم را از یک ماه پیش آغاز کرده ام تا با صلاحدید سرمربی تیم در هفته دوم وزنه بزنم.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص کمبود امکانات ورزشی در شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: البته در استان ایلام تجهیزات وزنه برداری و بدنسازی برای ادامه تمرینات یک ملی پوش در حد مناسب و مطلوب نیست و نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.

هاشمی در خصوص نظارت فدراسیون وزنه برداری در بحث آنتی دوپینگ و آزمایش دوپینگ از وزنه برداران حاضر در لیگ برتر؛ تاکید کرد: فدراسیون وزنه برداری هزینه زیادی برای آزمایش دوپینگ انجام می دهد. آزمایش دوپینگ از وزنه برداران ارزش دادن به نفرات خارج از اردوی تیم ملی است.تست دوپینگ در لیگ ، کار بسیار حیاتی و مهمی خواهد بود که تاثیر زیادی در پیشرفت وزنه برداری کشور دارد.

در پایان وزنه بردار ایلامی تیم ملی بزرگسالان با تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم گفت: فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش را به همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه اهالی جامعه وزنه برداری تسلیت و تعزیت عرض می کنم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش