اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149545989

با تائید مطالعات سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران صورت می‌پذیرد

احداث دوربرگردان شمال به شمال در بزرگراه مدرس

کد: 13950713149545989

https://goo.gl/ztmm4t

، تهران , (اخبار رسمی): با بهره‌برداری از پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید مدرس، بار ترافیک معابر مهمی همچون خیابان ولیعصر(عج)، خیابان دکتر شریعتی و بلوار کاوه کاهش می‌یابد.

احداث دوربرگردان شمال به شمال در بزرگراه مدرس

به گزارش اخباررسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی رمضانی مدیر گروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با بیان آنکه مجموعه‌ای از گردش‌های ترافیکی در تقاطع بزرگراه شهید مدرس با خیابان آفریقا از طریق احداث پل دوربرگردان شمال به شمال تامین خواهد شد، گفت: بهره‌برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح سبب تقویت نقش ترافیکی خیابان آفریقا به عنوان یک معبر شمالی- جنوبی شده و در نتیجه از بار ترافیک سایر معابر شمالی- جنوبی منطقه از جمله خیابان‌های ولیعصر(عج)، دکتر شریعتی و کاوه می‌کاهد.
رمضانی دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید مدرس که در جنوب تقاطع این بزرگراه با خیابان آفریقا احداث خواهد شد را مکمل عملکردهای ترافیکی دوربرگردان موجود در تقاطع بزرگراه شهید چمران با خیابان ولیعصر(عج) دانست و افزود: احداث دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید مدرس علاوه بر تامین گردش ترافیکی شمال به شمال این بزرگراه، دسترسی جنوب به شمال خیابان آفریقا را تسهیل کرده و امکان تردد آسان شهروندان از جنوب خیابان آفریقا به شمال بزرگراه شهید مدرس را فراهم خواهد کرد.
به گفته مدیر گروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، مطالعات مربوط به طراحی پل و رمپ‌های دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید مدرس به اتمام رسیده و نقشه‌های اجرایی به شهرداری منطقه 3 ارسال شده است.
گفتنی است خیابان آفریقا از محورهای ارتباطی منطقه شمیرانات با محدوده مرکزی پایتخت محسوب می‌شود که ارتباط شمالی- جنوبی آن به واسطه احداث بزرگراه شهید مدرس قطع شده است. تلاش برای اجرای پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید مدرس و برقراری مجدد ارتباط شمالی- جنوبی خیابان آفریقا توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 آغاز شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه