اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149776024

پخش سریال «ماری کوری» از شبکه نمایش

کد: 13950713149776024

https://goo.gl/WiasJj

، تهران , (اخبار رسمی): سریال «ماری کوری» به کارگردانی جان گلنیستر، از این هفته در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته است.

پخش سریال «ماری کوری» از شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی سیما، سریال «ماری کوری» محصول 1977 انگلستان است که زندگی ماریا اسکلودوسکا کوری، نخستین زن برنده جایزه نوبل، را به تصویر می کشد.

این سریال که موفق به دریافت جایزه بفتا شده است، حدود بیش از دو دهه پیش از سیما پخش شده است و از 15 مهر به شبکه نمایش می آید.

این سریال از آشنایی ماریا با همسرش پیر کوری آغاز می شود و مهمترین لحظات زندگی وی را به نمایش می‌گذارد.

ماریا اسکلودوسکا کوری که با نام ماری کوری مشهور است، نخستین زنی بود که برنده جایزه نوبل شد. همچنین تنها دانشمندی است دو بار جایزه علمی نوبل را در رشته های فیزیک و شیمی دریافت کرده است. او در ورشوی لهستان به دنیا آمد و به افتخار لهستان نخستین عنصری که کشف کرد را پولونیوم نامید.

گفتنی است سریال پنج قسمتی «ماری کوری» از 15 مهر هر شب ساعت 19 از شبکه نمایش پخش خواهد شد و روز بعد 3 بامداد و 13:30 تکرار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها