اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150655039

چرا صنعت گردشگری به تبلیغات موبایلی نیاز دارد

کد: 13950713150655039

https://goo.gl/hGMSNH

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به تغییرات صنعت گردشگری ، صاحبان کسب و کارهای صنعت گردشگری باید از پتانسیل‌های موبایل های هوشمند و اپلیکیشن ها بهره ببرند.

همه راه ها به اپلیکیشن ختم میشود

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی صبا سل، امروزه گردشگران استفاده وسیعی از انواع اپلیکشن‌ها می کنند؛ از چک کردن درجه حرارت تا مکان های دیدینی و مسیرهای دسترسی به آنها، رزرو هتل و ...

اما صاحبان کسب و کارهای صنعت گردشگری آیا به همان اندازه از پتانسیل های موبایل های هوشمند و اپلیکیشن ها بهره می برند؟

در قالب یک سری مقالات، ابتدا به تقسیم بندی صنعت گردشگری و سپس به استفاده هریک از تبلیغات موبایلی پرداخته می شود و در انتها مورد آژانس «سفرهای علی بابا» به عنوان یک مورد موفق در استفاده از این روش تبلیغات مورد بحث قرار می‌گیرد.

 تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی شامل قرار دادن پیام های بازاریابی، پروموشن، اسپانسرشیپ یا پیام دعوت به انجام یک فعالیت (Call to Action) در کانال موبایل به شیوه های مختلف است. این کانال ها شامل صفحات وب، نتایج جستجو، اپلیکیشن ها، SMS، MMS، ایمیل، فایل صدا و محتوای جابجا شده از طریق بلوتوث است.

بر اساس یکی از مطالعات Forrster، از بین مسافرانی که روی گوشی خود اینترنت دارند، در 54 درصد از سفرهای تجاری و 48 درصد از سفرهای تفریحی برای جستجوی مواردی همچون تاخیر پروازها، مسیرهای رانندگی یا اطلاعات هتل استفاده کرده اند.

این تبلیغات، روش مناسبی برای نمایش آفرهای زماندازی است که استفاده نکردن از آنها در بازه زمانی مورد نظر باعث از دست رفتنشان می شود. ارتقا سطح رضایتمندی مشتری از طریق برنامه های وفاداری از دیگر کاربردهای تبلیغات موبایلی در این صنعت است.

یک مطالعه از Forrester، بیان می‌کند که 24 درصد از مسافران تجاری و 18 درصد از مسافران سفرهای تفریحی از موبایل برای چک کردن وضعیت تاخیر پروازها روی گوشی خود استفاده کرده اند. همچنین 31 درصد ازمسافران تجاری و 29 درصد از مسافران سفرهای تفریحی، مسیرهای رانندگی را روی موبایلشان چک کرده اند.

هدفگیری این افراد با آفرهای مناسب در سفرهای بعدشان (re-target)، روش مطمئنی برای افزایش رضایتمندی آنان و افزایش فروش است.

جرالدین کالپین؛ هتل های هیلتون:

در این عصر دیجیتال مهم است که نیازهای جدید مشتریان پاسخ داده شود و ما اکنون می‌توانیم این آسودگی را برای کاربران فراهم آوریم که حتی زمانی که از کامپیوترهاشان دور هستند، هتل رزرو کنند، رزواسیون را تغییر دهند و همچنین به عکس ها و اطلاعات مربوط دسترسی داشته باشند.

مسافران با استفاده از دیوایس های همراه که به اینترنت متصل است به تعامل با این صنعت می پردازند. به استناد یکی از مطالعات Forrester، در سال گذشته 18 درصد از مسافران تجاری و 15 درصد از کسانی که سفر تفریحی در انجام می‌دهند، وضعیت اتاق های هتل ها را پس ا یکبار اقامت مجددا روی گوشی موبایل جستجو کرده اند.

تبلیغات موبایلی امکان هدفگیری مجدد به وجود می آورد که می توان در صورت تکرار خرید کاربر یا ارجاع مسافران تازه، به آنها آفرهای خاص یا اعتبار تخصیص داد. در بسیاری از این کمپین ها تخفیف یا پیشنهاداتی مختص استفاده کنندگان از خدمات از روی موبایل وب یا اپلیکیشن، طراحی شده است.

بر اساس یک مطالعه Forrester، در سال گذشته 21 درصد از مسافران تجاری و 18 درصد از مسافراینی که به قصد تفریح سرف میکنند، به دنبال اطلاعات رستوران ها در گوشی موبایلشان گشته اند.

رستوران ها و پارک های بازی برای ماندن در ذهن مشتریانشان زمانی که در حال سفر هستند، از تبلغات موبایلی استفاده میکنند. این مکان ها از مشتریان دعوت میکنند تا در صورت تماسل از آفرهای ویژه باخبر شوند.

آژانس های مسافرتی آنلاین

به آژانس هایی اطلاق میشود که تنها راه استفاده افراد از خدمات آنها وب سایت ها و اپلیکیشن های آنهاست و مراجعه حضوری ندارند مانند booking.com. مزایای تبلیغات موبایل برای این دسته به شرح زیر است:بر اساس مطالعه ای از Forrester، در سال گذشته 20 درصد از مسافرت های تجاری و 16 درصد از مسافران که برای تفریح سفر می‌کنند، برنامه پروازها را از روی موبایل یا تبلت چک کرده اند. هدفگیری این دسته از افراد، نتایج موثری در برخواهد داشت.

سیمون پریس؛ فرودگاه بریستول:

موبایل ثابت کرده است که یک راه عالی برای دسترسی به مسافران در روز حرکت آنهاست. مسافرانی که آفرها را از طریق موبایل دریافت کرده اند، تقریبا بیش از 50 درصد بیشتر از مسافران مسافران دیگر از فروشگاه Duty Free فرودگاه، خرید کرده اند. انواع بنرهای تبلیغاتی و آگهی های نمایش داده شده در کنار نتایج سرچ، خصوصا اگر آفرهای جذابی داشته باشند، بهترین روش برای به دست آوردن مشتری جدید و نگهداشتن مشتری سابق برای آژانس های مسافرتی آنلاین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]