اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150986101

آموزش مقررات عبور و مرور به کودکان منطقه 15

کد: 13950714150986101

https://goo.gl/aM1Oer

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش مقررات عبور و مرور ویژه کودکان مهدو پیش دبستان خانه فرهنگ ولی عصر(عج) به مناسبت روز نیروی انتظامی برگزار می شود.

آموزش مقررات عبور و مرور به کودکان منطقه 15

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، طرح همیاری پلیس از دوران کودکی حس مسئولیت پذیری را در فرد زنده می کند و او را برای ورود به عرصه اجتماعی با یک فرهنگ صحیح آماده می سازد.
نوآموزان مهد و پیش دبستان حین آموزش با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه، پرهیز از خوردن و آشامیدن، رانندگی در حین خواب آلودگی، رعایت سرعت و سبقت مجاز، صحبت نکردن با دیگران و توجه به جلوی خودرو و مسیر راه در هنگام رانندگی و مسائلی از این قبیل آشنا می شوند.
در این برنامه ضمن یادگیری قوانین به نوآموزان گفته می شود در صورت مشاهده تخلف از طرف متخلفین با حفظ احترام و ادب، مورد تخلف را یاداوری کرده و در صورت عدم توجه راننده می توانند تخلف را به مامور پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دهند.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه از ساعت 10-12 و 15-16 به آدرس خانه فرهنگ ولی عصر(عج) واقع در میدان خراسان، انتهای خیابان طیب، بوستان ولی عصر(عج) مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33738008 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه