اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151386101

ازسوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود؛

دریافت کتاب با پیک کتاب در مناطق 22 گانه تهران

کد: 13950714151386101

https://goo.gl/rOaAlX

، تهران , (اخبار رسمی): فرهنگسرای امید در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضاء خاصِ کتابخانه ها، طرح "پیک کتاب" را در سطح مناطق 22 گانه اجرا می کند.

دریافت کتاب با پیک کتاب در مناطق 22 گانه تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، طرح «پیک کتاب » برنامه ای است که با مشارکت شرکت حمل و نقل کالای تهران "پیک بادپا" و با نظارت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از مهرماه تا پایان سال جاری در سطح مناطق 22 گانه اجرا می شود.

در این طرح که با هدف بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان، فراهم ساختن بستر کاهش مسافرت های درون شهری، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و تکریم سالمندان، جانبازان، معلولین و نابینایان برگزار می شود، افراد مذکور می توانند از منزل کتاب مورد نظر را از طریق تماس با شماره 33303843 با پیک رایگان تحویل و بعد از مطالعه به کتابخانه برگردانند.

فرهنگسرای امید در میدان امام حسین(ع)، خیابان شهید منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه