اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151835517

طرح رجیستری برای مردم هزینه و نگرانی ندارد

کد: 13950714151835517

https://goo.gl/yA6Wwe

، تهران , (اخبار رسمی): معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: اجرای طرح رجیستری تلفن همراه هیچگونه هزینه و نگرانی برای مردم نخواهد داشت.

طرح رجیستری برای مردم هزینه و نگرانی ندارد

به گزارش اخباررسیمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حسین فلاح  گفت: با اجرای این طرح گوشی هایی که در دست مردم است و همینک در بازار موجود است، شناسایی شده خواهد بود.
وی گفت: همه توجه و سعی ما این است که این طرح هیچ هزینه و نگرانی برای مردم نداشته باشد.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: مردم می توانند به بازار مراجعه و گوشی های جدید را بخرند.
فلاح گفت: با اجرای این طرح مشخص خواهد شد که گوشی های وارداتی به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند و به لحاظ سلامت و تشعشع سالم و مجاز هستند.
وی با بیان اینکه وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز متولی اجرای طرح رجیستری هستند، گفت: این طرح پیچیدگی های خاص خود را دارد و به همین لحاظ طرح آزمایشی آن با همکاری این سه نهاد انجام شده و در مراحل پایانی است.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اگر زیرساخت ها مهیا شود طرح اصلی به زودی شروع می شود و امیدواریم تا پایان این ماه بتوانیم وارد فاز اصلی شویم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]