اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950715152120005

نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی در آبان ماه برگزار می شود

شیکاگو میزبان نمایشگاه صنعت بسته بندی

کد: 13950715152120005

https://goo.gl/ZuF3RU

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین المللی صنعت بسته بندی در فاصله روزهای شانزدهم تا نوزدهم آبان ماه در شیکاگو برگزار می شود . این نمایشگاه یکی از برترین و برجسته ترین نمایشگاهها در دنیا است و شمار زیادی از شرکتهای فعال در این صنعت در نمایشگاه حضور دارند.

شیکاگو میزبان نمایشگاه صنعت بسته بندی

در سال گذشته بالغ بر 100 هزار نفر از افراد فعال در این صنعت از نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اخبار رسمی نمایشگاه  بین المللی بسته بندی در فاصله روزهای شانزدهم تا نوزدهم آبان سال 1395 هجری شمسی در شیکاگوی امریکا برگزار می شود . در این نمایشگاه شرکتهای مطرح فعال در صنعت بسته بندی شرکت  می کنند و شمار زیادی از فعالان در صنایع وابسته به این صنعت از ان بازدید می کنند. 

این نمایشگاه یکی از برترین و مهمترین نمایشگاههای این صنعت  است و هر ساله  در شیکاگو برگزار می شود .در سال گذشته بالغ بر 2400 شرکت  فعال در این صنعت در نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 100 هزار نفر از آن بازدید کردند.البته شمار شرکتهایی که غرفه گرفته بودند معادل 970 شرکت بود که 70 درصد  از آنها را شرکتهای امریکایی  و بقیه را شرکتهای بین المللی تشکیل می دادند.

آمارها نشان می دهد این نمایشگاه یکی از اثر گذارترین نمایشگاههای حوزه صنعت  بسته بندی در دنیا است و گروه شرکت کننده در این نمایشگاه را می توان جمعی از اثر گذارترین افراد صنعت بسته بندی دنیا دانست .در حاشیه این نمایشگاه  سه کنفرانس برگزار می شود که شرکت در آن رایگان است .

اطلاعات تکمیلی برای شرکت در این نمایشگاه را می توان از طریق وب سایت نمایشگاه دریافت کرد. شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد نمایشگاه می توانید  با شماره 0018668333569 تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را به شماره 0013016945124 فاکس کنید. 

همچنین کسب اطلاعات از طریق ایمیل هم امکان پذیر است و برای تحقق این هدف باید با ایمیل   ارتباط برقرار کنید.شما می توانید برای ثبت نام و دریافت ویزا برای شرکت در نمایشگاه از طریق وب سایت این نمایشگاه هم اقدام کنید و در نظر داشته باشید که نمایشگاه شیکاگو یکی از برترین نمایشگاهها در صنعت بسته بندی است  و با شرکت در این نمایشگاه می توانید با افراد برجسته ای که در این صنعت کار می کنند آشنا شوید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]