اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152805039

چرااپلیکیشن های موبایل برای نگهدای مشتری ضروری هستند

سودآوری بر پایه افزایش وفاداری مشتری

کد: 13950717152805039

https://goo.gl/OW1Oh1

، تهران , (اخبار رسمی): حفظ مشتری های کنونی در کسب و کارهای کوچک،از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اینکه هزینه حفظ یک مشتری جدید، هفت برابر جذب مشتری جدید است، این هزینه برای حفظ مشتری قدیمی از آنجایی مزیت پیدا می کند که امکان خرید مشتری فعلی از شما چهارده برابر یک مشتری جدید ارزیابی می شود.

چرا اپلیکیشن های موبایل برای ایجاد وفاداری ضروریند

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت صباسل، حفظ مشتری های امروز برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به اینکه هزینه  حفظ یک مشتری، هفت برابر جذب مشتری جدید ارزیابی می شود؛ این هزینه برای حفظ مشتری قدیمی از آنجایی مزیت پیدا می کند که امکان خرید مشتری فعلی از شما چهارده برابر یک مشتری جدید خواهد شد.

آنچه آمار می گویند نشان میدهد که 86 درصد از خریداران، وفاداری را نتیجه علاقه و 83 درصد نتیجه اعتماد می دانند و47 درصد از مشتری‌ها به محض دریافت خدمات ضعیف، به رقیب مراجعه می کنند.

بر اساس این گزارش، هزینه تخمینی از دست دادن مشتری به علت ارائه خدمات ضعیف، 1.6 تیریلیون دلار است و 60 درصد از استفاده‌کنندگان کوپن‌های تخفیف، می‌گویند که با رضایت خاطر برای استفاده کردن از تخفیف از هر برندی استفاده می کنند.
همچنین 27 درصد از دارندگان کسب و کارهای کوچک تخمین می زنند 11 تا 12 درصد از مشتری‌هایی که برای بار اول از خدمات آنها استفاده می‌کنند، دیگر از خدمات آنها استفاده نمی کنند.
بر پایه این اطلاع، 32 درصد از مدیران فروش، حفظ مشتری‌های کنونی خود را یک اولویت می‌دانند و66 درصد از شرکت‌هایی که در طی سال گذشته، وفاداری مشتری‌ها نسبت به آنها کاهش یافته است، فاقد اپلیکیشن موبایل بوده اند.

با توجه به آنچه که ذکرشد باید اعلام کرد؛ تجارت، بازی آمار و ارقام است. مطالعات نشان می‌دهد که 73 درصد از مشتری‌های خشنود، استفاده از خدمات شما را به دیگران توصیه خواهند کرد. همچنین توصیه‌های مثبت از جانب مشتری‌های کنونی، دارای تاثیرات بیشتری از تبلیغات بی‌واسطه خواهد بود.به طوری که مشتری‌های کنونی شما  امروز به عنوان یک گنج برای شما محسوب می شوند.

آنها سرمایه‌گذاری کمتری نیاز دارند، بیشتر می‌خرند و همچنین مشتری‌های جدیدی را نیز با خود می‌آورند. از طریق اپلیکیشن موبایل، شما حتی می‌توانید نظرات مشتری‌هایتان را نیز جویا شوید و نکته جالب این استراتژی این است که مشتری‌هایی که اپلیکیشن شما را دانلود می کنند، به این دلیل که مشتری‌های وفادار شما هستند، عموما نظرات مثبتی خواهند نوشت.

 اپلیکیشن‌های موبایل مشتری مدار

اپلیکیشن های موبایل اطلاعات ذیقیمتی از رفتار مشتری در اختیار شما قرار می دهند و همچنین وسیله ارتباطی بی نظیری برای ارتباط شخصی با مشتریان است.

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های جدیدی مانند ساخت اپلیکیشن‌های موبایل، برای تجارت کوچک مطرح می شود؛ نبایستی از رقبا جا ماند. به داده‌های کنونی‌تان اتکاء نکنید. از این رو داده ه و اطلاعات جدی و روزآمد را  جمع‌آوری کرده و سپس این داده‌ها را برای بهبود بخشیدن به کسب کار خود و بر اساس نیاز مشتریان استفاده کنید.

آمارها نشان می دهند که مشتریان یک شرکت، تمایل به دانلود و استفاده‌ی اپلیکیشن موبایلِ شرکت‌های تجاری کوچک مورد علاقه خود را  دارند بنابراین از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.

بر روی خدمات به مشتریان تمرکز کنید

97 درصد مشتریان، خدمات ارائه شده به خود را مهم‌ترین ملاک انتخاب یک برند می‌دانند. بعد از به دست آوردن مشتری، خدمات شخصی شده که به وی ارائه میکنید، برگ برنده شماست؛ آنها شروع به توصیه شما به اطرافیان‌شان می‌شوند.

اپلیکیشن موبایل راهی فوق‌العاده و همیشگی برای در ارتباط بودن مشتریان با تجارت شما است؛ چه برای به دست آوردن اطلاعات کلی در رابطه با تجارت شما باشد، چه برای پرسیدن سوالی از شما در رابطه با تجارتتان. به علاوه، ارائه عالی خدمات به مشتریان، می‌تواند یک سورپرایز باشد. برای مثال، اپلیکیشن موبایل، از طریق ایجاد امکان خرید درون اپلیکیشن و به روزرسانی از طریق آن، خشنودی آنان را به همراه خواهد داشت.

اولویت حفظ مشتری در صنعت اپلیکیشن

اگر یک اپلیکیشن موبایل بسازید، از اینکه چقدر در حفظ مشتری‌ها برای تجارتتان اهمیت دارد، شگفت زده خواهید شد.

هرچند که  پاک کردن یک اپلیکیشن از نصب آن آسان تر است. ولی حتی با با پک شدن آن اگر ویژگی‌ها و محرک های درستی را به کار گرفته باشید؛ بازگشت کاربران اپلیکیشن به شرکت شما بسیار محتملارزیابی می شود.

با تاکید بر این مفاهیم کاربردی است که در برخی زمینه‌های تجاری، برنده تمام بازار را در اختیار خواهند گرفت؛ به همین دلیل شما باید در زمینه‌کاری تان از رقیب خود جلوتر باشید. از این رو و به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه، می توانید مسیراشتراک گذاری تجربه‌های مشتریان خود با دوستانشان از طریق فیس بوک، توییتر، تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی را هموار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]