اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152845517

در راستای ادغام اتحادیه ها؛

اتحادیه لوازم ورزشی با هیچ صنفی تداخل ندارد

کد: 13950717152845517

https://goo.gl/ig5kQf

، تهران , (اخبار رسمی): برای موضوع ادغام اتحادیه های صنفی همگن نباید برخورد عجولانه داشت زیرا ادغام نیازمند انجام نشست های متعدد کارشناسی و تخصصی است.

ادغام اتحادیه های صنفی نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محمد امین زاده، درباره مصوبه هیات عالی نظارت برای ادغام اتحادیه های صنفی گفت: ادغام یک سری از اتحادیه های صنفی به دلیل نداشتن بنیه مالی و تداخل صنفی ضرورت دارد اما ادغام بعضی اتحادیه های صنفی موضوعیت ندارد؛ چون لزومی به ادغام آنها نیست.

وی گفت:  ادغام اتحادیه های صنفی در مدت سه ماه امکان پذیر نیست ضمن آنکه نباید با موضوع ادغام اتحادیه های صنفی عجولانه برخورد کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی در ادامه این نکته را مورد تاکید قرار داد که شیوه و چگونگی ادغام اتحادیه های صنفی از اهمیت بسیاری برخوردار است و به نظر می رسد که انجام ادغام اتحادیه های صنفی نیازمند فرصت لازم است.

وی ضمن اشاره به اینکه اتحادیه لوازم ورزشی یک هزار و 150 عضو  دارای پروانه کسب دارد و از بنیه مالی کافی برخوردار است، گفت: با هیچ اتحادیه ی سنخیت و یا حتی تداخل کاری نداریم که حالا در فرایند ادغام اتحادیه ای قرار بگیریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش