اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153070005

اصول گزارش نویسی (بخش دوم)

در مورد موضوع گزارش تحقیق کنید

کد: 13950717153070005

https://goo.gl/TW0FwY

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از اینکه یک گزارش بنویسید باید موضوع گزارش را تعیین کنید . زمانیکه موضوع گزارش را انتخاب کردید باید در مورد آن موضوع مطالعه کنید تا از این طریق اطلاعات مختلف و نتیجه تحقیقات مختلف در مورد موضوع گزارش خود را بدست آورید.این تحقیق به شما کمک می کند تا گزارشی جامع تر و بهتر بنویسید.

در مورد موضوع گزارش تحقیق کنید

تحقیق زیر بنای نوشتن یک گزارش خوب است و کتابخانه بهترین محل برای تحقیق است

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی زمانی که موضوع گزارش شما مشخص شد باید در مورد ان موضوع تحقیق کنید تا بتوانید گزارشی جامع  و کامل تهیه کنید. شما راههای مختلفی برای تحقیق و جمع اوری اطلاعات در اختار دارید فقط در نر داشته باشید روشی را انتخاب کنیر که معتبر ترباشدو اطلاعات قابل استناد تری را ارایه می دهد.

این تحقیق می تواند از طریق  مراجعه به افراد متخصص باشد یا اینکه از طریق  مراجعه به کتابخانه و خواندن کتابها و مقالات مختلف باشد. مراجعه به کتابخانه بهترین گزینه است  زیرا شما در معرض دریایی از اطلاعات قرار می گیرید که اغلب این اطلاعات تایید شده  و قابل استناد هستند. شما می توانید مجموعه ای از کتابها و مقالات مرتبط با موضوع خود را در کتابخانه پیدا کنید .

اگر کتابی پیدا کردید که در مورد موضوع گزارش شما اطلاعاتی داشت بهتر است به فهرست منابع کتاب هم توجه کنید و از ان منابع هم استفاده کنید. جستجو با نام نویسنده هایی که در زمینه موضوع گزارش شما کار می کنند هم می تواند کمک بزرگی به شما بکند . در نظر داشته باشید که تمامی این کتابها و مقالات می توانند بخشی از اطلاعاتی که شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار بدهد بنابراین بهتر است همه این اطلاعات را کامل مطالعه کنید و صحت و سقم آنها را بررسی کنید .

اگر قصد استفاده از اطلاعات موجود در وب سایتها را داشتید بهتر است  از اعتبار و شهرت خوب وب سایت مربوطه مطمین شوید زیرا استفاده از اطلاعات اشتباه شما را به نتایج اشتباه می رساند و حتی ممکن است اعتبار شما به عنوان نویسنده گزارش را هم خدشه دار کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی