اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153095464

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد:

آمادگی تحویل 15هزارتن گوشت قرمز بامشارکت بخش خصوصی

کد: 13950717153095464

https://goo.gl/XqJ1YT

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پشتیبانی امور دام، از آمادگی این نهاد برای توزیع گوشت قرمز خبر داد.

آمادگی تحویل 15هزارتن گوشت قرمز بامشارکت بخش خصوصی

به گزارش اخباررسمی به نقل وزارت جهادکشاورزی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اعلام این خبر گفت: این شرکت با مشارکت بخش خصوصی، آماده توزیع بیش از 15 هزار تن گوشت قرمز منجمد در بازار است.

علیرضا ولی با اشاره به اینکه در حال حاضر گوشت قرمز مورد نیاز مردم از گرم و سرد در بازار موجود است، افزود: این محصول به قیمت عمده 22 هزار تومان در هر کیلوگرم توسط شرکت پشتیبانی به فروش می‌رسد و خریداران می‌توانند آن را به‌راحتی تأمین کنند.

به گفته وی، بازار مرغ نیز در این ایام از آرامش نسبی برخوردار بوده و نگرانی از بابت کمبود وجود ندارد؛ زیرا تاکنون 20 هزار تن از این محصول به استان‌ها فرستاده شده و هفت‌هزار تن از این مقدار نیز توزیع مویرگی داشته است.

ولی در پایان تأکید کرد: مرغ منجمد با کیفیت مطلوب به اندازه کافی در انبارها موجود است و با قیمت پنج‌هزار و 100 تومان در هر کیلوگرم به خریداران عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی