اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153505517

رونق رستوران‌های جنوب شهر و بازار تهران در محرم

کد: 13950717153505517

https://goo.gl/2fN7Zx

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به اینکه شب های محرم مردم نذری می دهند و برخی هیئت های مذهبی به دلیل محدودیت هایی که دارند امکان پخت غذا را ندارند اقدام به تهیه غذا از این واحدها می کنند.

رونق رستوران‌های جنوب شهر و بازار تهران در محرم
به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، ناصر حسینی تبریزی رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورشت تهران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: این صنف مانند دیگر صنوف کشور تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ماه محرم و کمک به عزاداران انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به این که در این شب‌ها مردم نذری می‌دهند و برخی هیئت‌های مذهبی به دلیل محدودیت‌هایی که دارند امکان پخت غذا را ندارند اقدام به تهیه غذا از این واحدهای صنف ما می‌کنند.

وی ادامه داد: البته این اتفاق بیشتر در مناطق جنوبی شهر بخصوص بازار تهران رخ می‌دهد و معمولا در مناطق شمالی و مرکزی وضعیت ثابت می‌ماند و روال سرویس دهی عادی است.

وی در خصوص اعضای این اتحادیه گفت: 870 واحد چلوکبابی و چلو خورشتی در این اتحادیه عضو هستند و 600 واحد نیز در انتظار صدور پروانه هستند به همین لحاظ می‌توان گفت این اتحادیه یکی از بزرگ‌ترین صنوف کشور است که با توجه به اینکه با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد تمام تلاش خود را برای بالا بردن سطح رضایت‌مندی انجام می‌دهد.

حسینی افزود: به طور مثال تمام کارکنان شاغل در این واحدها موظف هستند هر سه ماه آزمایشات پزشکی انجام دهند و سلامت خود را بررسی کنند. از طرف دیگر کمیسیون رسیدگی به شکایات این اتحادیه همیشه آماده دریافت شکایات است. این در حالی است که در سال تعداد شکایات واصله به این اتحادیه کمتر از 5 مورد است و این یک رکورد خوبی برای ما محسوب می شود.

وی در پایان تصریح کرد: این اتحادیه آمادگی کامل دارد به شکایاتی که از سوی مردم می‌شود از قبیل موارد بهداشتی، رعایت نکردن قیمت های مصوب و سایر تخلف‌های صنفی، رسیدگی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]