اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154975989

احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز 70 درصد رسید

کد: 13950718154975989

https://goo.gl/W9GqaJ

، تهران , (اخبار رسمی): متعاقب اتمام عملیات بتن‌ریزی سقف زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان، پیشرفت عملیات احداث پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار(دولت‌آباد) به مرز 70 درصد رسید.

احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز 70 درصد رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازمعاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات سازه‌ای احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان که به صورت یک پل تک دهانه 72 متری می‌باشد، به اتمام رسیده است و اجرای عملیات انحراف ترافیک در این تقاطع، جبهه‌های کاری جدیدی را پیش روی مجریان پروژه قرار خواهد داد.

 قاسم مالدار با اعلام اتمام عملیات احداث پل تندروی شمالی تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با کانال سرخه حصار، از تکمیل پل‌های چهارگانه این تقاطع خبر داد و گفت: مقاطع قابل توجهی از مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی، از جمله مسیر 5/1 کیلومتری حدفاصل تقاطع ثامن تا خیابان صاحب الزمان(عج) زیر روکش آسفالت رفته است.
وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه امام رضا(ع) موسوم به تقاطع ثامن، از اتمام عملیات احداث پل دوربرگردان غرب به غرب این تقاطع خبر داد و گفت: تلاش برای تکمیل مسیر تندروی جنوبی بزرگراه امام رضا(ع) به عنوان پیش نیاز گشایش این دوربرگردان غیرهمسطح، به مراحل نهایی کار نزدیک شده و به زودی این بخش از مسیر تندروی بزرگراه امام رضا(ع) زیر روکش آسفالت می‌رود.
گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار معبری 5 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه