اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155095541

برای سفر ارزان و راحت بخوانید

چه زمانی از روز برای پرواز بهتر است

کد: 13950718155095541

https://goo.gl/XPONWk

، تهران , (اخبار رسمی): پرواز با هواپیما قاعده های نانوشته فراوانی دارد. از بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گرفته تا بهترین روزهای سال برای پرواز ، همگی از قواعدی هستند که سفرهای هوایی را برای شما راحت تر می کنند.

چه زمانی از روز برای پرواز بهتر است؟

از آنجا که پرواز در نیمه شب باعث کمبود خواب می شود و خستگی مسافر را دو چندان می کند، گزینه مناسبی برای سفرهای توریستی و غیر کاری نیست.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فلایتیو،  پرواز با هواپیما قاعده های نانوشته فراوانی دارد.؛از بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گرفته تا بهترین روزهای سال برای پرواز ، همگی از قواعدی هستند که سفرهای هوایی را برای شما راحت تر می کنند.

یکی از این قواعد مهم و نانوشته به انتخاب بهترین زمان روز برای پرواز بر می گردد. اگر جزو کسانی هستید که از تأخیر، دست اندازهای هوایی، شلوغی فرودگاه و تلف شدن زمان مفید خود در پرواز می ترسید، بهتر است این مطلب را بخوانید تا راه حلی برای ترس هایتان پیدا کنید.

یکی از مواردی که می تواند مشکلات بالا را تا حد زیادی برایتان حل کند، انتخاب بهترین زمان روز برای پرواز است.

تجربه نشان داده پرواز های صبح زود به دلیل کم بودن مشکلات آب و هوایی، کمتر دچار نوساناتی چون دست اندازهای هوایی می شوند و به موقع به مقصد می رسند. پس معمولا در پرواز های صبح زود خبری از تأخیرهای طولانی مدت پروازهای وسط روز نیست.

دیگر برتری مهم پرواز های صبح زود این است که به دلیل کم طرفدار بودن، معمولا بلیط های ارزان تری نسبت به پروازهای دیگر دارند. این موضوع باعث می شود فرودگاه صبح زود خلوت تر باشد و وقتتان در صف گیت تحویل بار و بازرسی بدنی تلف نشود.

یکی دیگر از فواید پرواز های صبح زود این است که به شما وقت بیشتری برای استفاده از سفرتان می دهد. مطمئنا هر چه زمان زودتری به مقصد برسید، روز طولانی تری دارید و می توانید مدت زمان بیشتری را به انجام برنامه های خود در سفر اختصاص دهید.

واژه «پرواز چشم قرمز» (Red eye flight) که درباره پرواز های آخر شبی است که از غرب به سمت شرق می روند نیز به همین مفهوم اشاره دارد. در این پرواز ها به دلیل حرکت مسافر در جهت گردش خورشید، مسافران شب کوتاه تری دارند و وقتی به مقصد می رسند صبح است.

این موضوع علاوه بر اینکه باعث ارزان تر شدن بلیط هواپیما می شود، زمان بیشتری در مقصد به مسافر می دهد و در وقتش صرفه جویی می کند.

پرواز های Red eyeمعمولا گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که به سفرهای کاری می روند و برنامه های زیادی برای سفر خود دارند.

از آنجا که پرواز در نیمه شب باعث کمبود خواب می شود و خستگی مسافر را دو چندان می کند، گزینه مناسبی برای سفرهای توریستی و غیر کاری نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی