اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155845696

آذرماه امسال برگزار می شود

ششمین سمینار سراسری ایدز

کد: 13950718155845696

https://goo.gl/22a0eC

، تهران , (اخبار رسمی): دومین گردهمایی بین المللی و ششمین سمینار سراسری ایدز از 17 تا 19 آذرماه سال جاری از سوی مرکز بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

ششمین سمینار سراسری ایدز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران در این همایش معاونت تحقیقات و فن آوری و معاونت امور بهداشتی دانشگاه، دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی کشور مشارکت دارند.

بنابراین گزارش این همایش در مرکز همایش‌های بین المللی امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

این همایش دارای حداکثر 11 امتیاز بازآموزی برای مشمولین قانون آموزش مداوم است.

متخصصان می توانند برای کسب اطلاعات لازم به آدرس http://idtmrs.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

تلفن دبیرخانه: 8- 22439963

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]