«رو به راه» میزبان عوامل «اروند» می‌شود

کد: 13950724157116024

https://goo.gl/MFuVDD

، تهران , (اخبار رسمی): عوامل فیلم سینمایی «اروند»، اولین فیلم سینمایی با موضوع روایت 175 شهید غواص، مهمان «رو به راه» می شوند.

«رو به راه» میزبان عوامل «اروند» می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برنامه «رو به راه»، پوریا آذربایجانی کارگردان و علی شادمان بازیگر این فیلم سینمایی امشب در رابطه با این فیلم در رو به راه صحبت می کنند.

فیلم سینمایی اروند که اولین روایت سینمایی ایران از زنده به گور شدن شهدای غواص است. از جمله بازیگران این فیلم می توان به سعیدآقاخانى، طنازطباطبایى، پانته آ پناهى ها، مهرداد صدیقیان، امید روحانى، حسین سلیمانى، کاظم سیاحى، امیرحسین قدسى على شادمان، مالک سراج، سینا کرمى، سپهراد فرزامى و ستایش مرادى اشاره کرد.

«رو‌ به‌ راه»، در هفته گذشته به دلیل مصادف بودن با تاسوعا و عاشورای حسینی به پخش نرسید واز امشب مجددا پخش آن از سر گرفته می شود.

«رو‌ به‌ راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی است که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن می رفت. این برنامه در سری جدید از دوم مردادماه آغاز شده است.

این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجتبی فرجی، اشکان حاجی عبدالهی، یاسرآخوندی،حمید سعادتپور، محمد باریکانی، محسن سهرابی از جمله عوامل این برنامه هستند.

این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار 20:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها