اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157345125

اداره ی نظارت بر غذا و داروی استان چهارمحال و بختیاری برگزار کرد

معرفی آخرین دستاورد محصولات غذایی و دارویی

کد: 13950724157345125

https://goo.gl/xXQtNU

، شهر کرد , (اخبار رسمی): اداره غذا و داروی استان چهارمحال و بختیاری در 24 مهر ماه 95 مصادف و با روز جهانی غذا،آخرین دستاورد های شرکت های تولید کننده مواد غذایی و دارویی استان را با برپایی نمایشگاهی معرفی کرده در معرض عموم قرار داد.

نمایشگاه روز جهانی غذای سالم

بازدید مدارس از نمایشگاه روز جهانی غذا و حضور به مالت در این نمایشگاه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اداره غذا و داروی استان چهارمحال و بختیاری؛ در روز جهانی غذا، نمایشگاهی به جهت معرفی و دستاوردهای شرکت های تولید کننده مواد غذایی این استان نمایشگاهی به همین مناسبت برگزار و آخرین دستاوردها صنعت غذا و دارو معرفی شد.

قابل ذکر است که دراین نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات غذایی و البته دارویی، جدوال ارزش تغذیه ای هوشمندی  نیز در معرض عمومی و بازدی کنددگان قرار گرفت که با سه رنگ سبز، نارنجی و قرمز بر روی بسته بندی های مواد غذایی درج شده است. این ابداع ارزشمند، خواندن جدوال ارزش تغذیه ای را به یک کار جذاب تبدیل کرد و مخاطبان بسیاری را ان را به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار دادند.

این نمایشگاه  توسط اداره غذا و داروی استان چهارمحال بختیاری و با همکاری با همکاری مدارس برگزار شد که طی آن  بازدیدهای علمی دانش آموزان به جهت ارتقا سطح اطلاعات شان نسبت به استفاده از جدول ارزش تغذیه ای انجام شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]