بومی سازی سیستم های مخابرات نوری کلید خورد

کد: 13950724157785969

https://goo.gl/PvUVI3

، تهران , (اخبار رسمی): پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) ، درسال اقتصاد مقاومتی، فعالیت خود را در مورد بومی سازی سیستمهای انتقال نوری آغاز کرد.

بومی سازی سیستمهای مخابرات نوری پرظرفیت کلید خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) ،این پژوهشگاه قصد دارد درسال اقتصاد مقاومتی، فعالیت خود را در مورد بومی سازی سیستمهای انتقال نوری آغاز کرد.

این پژوهشگاه هم اکنون قصد دارد با مشارکت شرکتهای داخلی نسبت به بومی سازی «سیستمهای انتقال نوری POTN با قابلیت ROADM تا نرخ بیت 100G » که سیستم انتقال مخابرات نوری پرظرفیت محسوب می شود، اقدام کند.

گروه ارتباطات نوری پژوهشکده فناوری ارتباطات این پژوهشگاه با اعلام فراخوانی از شرکت های مخابراتی تولیدی و دانش بنیان که تمایل به همکاری در قالب مشارکت و سرمایه‌گذاری حداقل 50 درصدی در زمینه بومی سازی سیستمهای انتقال نوری پرظرفیت دعوت کرده در این پروژه همکاری کنند.

همکاری بین المللی با مراکز تحقیقاتی معتبر دنیا برای تسریع در حصول به نتایج مورد انتظار از جمله اهداف این پروژه عنوان شده است.

در همین حال مرکز تحقیقات مخابرات ایران برای مشارکت در بومی سازی سیستمهای دسترسی نوری PON نیز فراخوان جداگانه ای در راستای مشارکت با شرکتهای تولیدی و دانش بنیان در قالب همکاری و سرمایه گذاری اعلام کرده است.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این فعالیت باید برنامه، فناوری مورد نظر، طرح تجاری و توجیهی خود را به گروه ارتباطات نوری پژوهشکده فناوری ارتباطات مرکز تحقیقات مخابرات ایران تحویل دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]